امروز:7 اردیبهشت 1403

YouTube امکان پخش همزمان نامحدود را برای NFL Sunday Ticket فراهم می کند

افرادی که در فصل آینده بلیط NFL Sunday را در YouTube مشترک می‌کنند، ممکن است نگران از دست دادن بیش از حد این کنش نباشند. در ابتدا، یوتیوب برنامه‌ریزی کرد که تعداد پخش‌های همزمان را به دو استریم برای هر مشترک محدود کند، علی‌رغم اینکه اغلب بازی‌های NFL در یک فصل معمولی معین یکشنبه بیشتر از بازی‌های NFL وجود دارد. ظاهراً محدود بودن به دو استریم برای بسیاری از طرفداران کافی نبود. به این ترتیب، یوتیوب محدودیت ارائه جریان‌های همزمان نامحدود را برداشته است.

تیم تلویزیون YouTube در Reddit نوشت: “بازخورد شما را شنیدیم مبنی بر اینکه 2 پخش همزمان برای NFL Sunday Ticket کافی نیست، بنابراین ما عملکرد محصول خود را به‌روزرسانی می‌کنیم تا پخش‌های نامحدود در خانه را برای NFL Sunday Ticket لحاظ کنیم.” “شما و خانواده‌تان همچنین می‌توانید به 2 جریان اضافی در حال حرکت دسترسی داشته باشید.”

همانطور که 9to5 گوگل اشاره می کند، YouTube TV از سیگنال های خاصی مانند شبکه شما و مکان مشخص شده خانه برای تعیین مکان “خانه” کاربر استفاده می کند. این، و محدودیت در حال حرکت، احتمالاً به YouTube کمک می کند تا اشتراک گذاری حساب را به حداقل برساند.

گوگل اواخر سال گذشته اعلام کرد که حقوق انحصاری Sunday Ticket را برای کاربران مسکونی از فصل 2023 تضمین کرده است. DirecTV هنوز هم ارائه دهنده بلیط یکشنبه برای استفاده تجاری، مانند بارها و رستوران ها است.
یک بسته بلیت یکشنبه NFL برای فصل 2023 برای مشترکین YouTube TV که قبل از 6 ژوئن ثبت نام کنند، 249 دلار هزینه دارد. برای مشترکین غیر YouTube TV، کسانی که تا 6 ژوئن صبر می کنند و افرادی که می خواهند به NFL RedZone دسترسی داشته باشند، هزینه بیشتری خواهد داشت.

اشتراک گذاری