امروز:1 اردیبهشت 1403

سرویس رایگان My Photo Stream اپل در 26 جولای تعطیل می شود

این شرکت روز جمعه اعلام کرد که اپل قصد دارد سرویس My Photo Stream خود را در 26 جولای 2023 تعطیل کند. این سرویس رایگان از زمان انتشار iCloud در سال 2011 در دسترس بوده است. شما می توانید از My Photo Stream برای آپلود تصاویر و ویدیوهای 30 روز گذشته – تا سقف 1000 – از دستگاه های Apple خود در iCloud استفاده کنید. My Photo Stream مربوط به iCloud Photos است و به کاربران اپل راهی برای دسترسی به تصاویر و کلیپ‌های ویدیویی خود در بیش از یک دستگاه داده است. قابل ذکر است، محتوای آپلود شده در iCloud از طریق My Photo Stream جزو سقف ذخیره‌سازی iCloud شما محسوب نمی‌شود، اگرچه با وضوح کامل ذخیره نمی‌شوند.

در یک سند پشتیبانی که توسط MacRumors مشاهده شده است، اپل می‌گوید که My Photo Stream آپلود خودکار عکس‌ها در سرورهای شرکت را در تاریخ 26 ژوئن 2023 متوقف می‌کند. در آن مرحله، عکس‌ها و ویدیوهای شما به مدت 30 روز در iCloud باقی می‌مانند تا اینکه در تاریخ 26 جولای خاموش شود. . از آنجایی که هر تصویر و ویدیویی که از طریق My Photo Stream در iCloud آپلود می‌شود، در قالب و وضوح اصلی خود در حداقل یکی از دستگاه‌های Apple شما ذخیره می‌شود، هیچ خاطره‌ای را به عنوان بخشی از فرآیند خاموش کردن از دست نخواهید داد. با این حال، اگر می خواهید به یک تصویر خاص در یک دستگاه خاص دسترسی داشته باشید، اپل توصیه می کند آن را قبل از 26 جولای در کتابخانه عکس آن دستگاه ذخیره کنید.

در iPhone و iPad، می‌توانید با باز کردن برنامه Photos، مرور در آلبوم My Photo Stream، انتخاب عکسی که می‌خواهید ذخیره کنید و سپس روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید تا آن را در کتابخانه خود ذخیره کنید، از My Photo Stream خود ذخیره کنید. اپل سند پشتیبانی را با ذکر این نکته پایان می‌دهد: «iCloud Photos بهترین راه برای به‌روز نگه‌داشتن عکس‌ها و ویدیوهایی است که در همه دستگاه‌هایتان می‌گیرید و به‌طور ایمن در iCloud ذخیره می‌شوند».

اشتراک گذاری