امروز:1 اردیبهشت 1403

وسترن دیجیتال وعده می دهد که به روزرسانی سیستم عامل را برای خرابی SSD های SanDisk Extreme منتشر کند

وسترن دیجیتال می گوید که برای رفع مشکل قابلیت اطمینان SSD های SanDisk Extreme و Extreme Pro خود، به روز رسانی سیستم عامل را منتشر خواهد کرد. طی چند ماه گذشته، Reddit، تالارهای گفتمان SanDisk و توییتر مملو از افرادی بوده است که از درایوهای قابل حمل 4 ترابایت و 2 ترابایتی Extreme V2 و Extreme Pro V2 که اخیراً خریداری کرده‌اند شکایت می‌کنند که ناگهان داده‌هایی را که روی خود داشتند پاک می‌کنند و در برخی موارد غیرقابل خواندن می‌شوند. . ظاهراً این مشکل محدود به درایوهایی است که از پایان سال 2022 تولید شده اند و به نظر می رسد در درجه اول بر مدل های 4 ترابایتی تأثیر بگذارد.

روز جمعه، وسترن دیجیتال اولین بیانیه عمومی خود را در مورد این موضوع از زمان کشف آن ماه‌ها پیش به اشتراک گذاشت و به ArsTechnica گفت که یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری آماده برای انواع 4 ترابایت Extreme و Extreme Pro دارد. این شرکت گفت: “Western Digital از گزارش هایی آگاه است که نشان می دهد برخی از مشتریان با SSD های قابل حمل 4 ترابایتی SanDisk Extreme and/orExtreme Pro (به ترتیب SDSSDE61-4T00 و SDSSDE81-4T00) با مشکل مواجه شده اند. “ما مشکل را حل کرده ایم و به زودی یک به روز رسانی سیستم عامل را در وب سایت خود منتشر خواهیم کرد. مشتریانی که سوالاتی دارند یا با مشکلاتی مواجه هستند، باید برای کمک با تیم پشتیبانی مشتری ما تماس بگیرند.”

وسترن دیجیتال نگفت چه زمانی به‌روزرسانی می‌رسد و همچنین در حال کار بر روی اصلاح مدل‌های 2 ترابایتی است یا خیر. به گفته ArsTechnica، این شرکت به سوالاتی پاسخ نداد که آیا به مشتریانی که پس از شکست یکی از Extreme یا Extreme Pro SSD های خود داده های خود را از دست داده اند، بازپرداخت ارائه می دهد یا خیر. وسترن دیجیتال بلافاصله به درخواست Engadget برای اظهار نظر و اطلاعات بیشتر پاسخ نداد. اگر صاحب یک SSD SanDisk Extreme یا Extreme Pro هستید که قبل از پایان سال 2022 خریداری کرده اید، به احتمال زیاد درایو شما خوب است و نیازی نیست نگران خراب شدن ناگهانی آن باشید. با این حال، پاسخ آهسته وسترن دیجیتال ناامید کننده است، به خصوص از آنجایی که درایوهای SanDisk عموماً به دلیل قابلیت اطمینان خود شناخته می شوند.

اشتراک گذاری