امروز:10 فروردین 1403

تأیید کلید تماس iMessage با iOS 16.6 ارائه شود

در پایان سال گذشته، اپل تاییدیه‌ی کلید تماس با iMessage را معرفی کرد، ابزاری که به گفته‌ی شرکت به افرادی که با «تهدیدات دیجیتالی خارق‌العاده» مواجه هستند، اجازه می‌دهد از مکالمات خود در برابر عوامل مخرب محافظت کنند. در آن زمان، این شرکت قول داده بود که ویژگی ایمنی در سال 2023 ارائه شود. اکنون، کمی بیشتر از دو هفته قبل از شروع WWDC 2023، به نظر می رسد که تأیید کلید تماس iMessage می تواند با انتشار iOS 16.6 وارد شود.

همانطور که برای اولین بار توسط MacRumors گزارش شد، اپل اولین نسخه بتای iOS 16.6 را در روز جمعه آغاز کرد و یکی از ویژگی هایی که به نظر می رسد انتشار به آن اضافه می کند، تأیید کلید تماس iMessage است. یک گزینه جدید در برنامه تنظیمات نشان می دهد که اپل در حال کار بر روی این ابزار است، اما در حال حاضر، فعال کردن تأیید کلید تماس برای فعال کردن این ویژگی به نظر نمی رسد. MacRumors حدس می‌زند که این ممکن است به این دلیل باشد که این شرکت هنوز به طور کامل تأیید کلید تماس iMessage را اجرا نکرده است.

به محض ورود، تأیید کلید تماس iMessage، به شرطی که همه افراد حاضر در مکالمه iMessage این ویژگی را فعال کنند، هنگامی که اپل تشخیص دهد شخصی یک دستگاه سرکش را به یک حساب کاربری اضافه کرده است، یک هشدار خودکار ارسال می کند. این شرکت این ویژگی را در نظر گرفته است که از فعالان، مقامات دولتی و روزنامه نگاران در برابر هکرهای تحت حمایت دولتی محافظت می کند. این یکی از آخرین ویژگی هایی است که انتظار می رود اپل قبل از اینکه شرکت تمام توجه خود را به iOS 17 معطوف کند به iOS 16 اضافه کند.

اشتراک گذاری