امروز:6 اردیبهشت 1403

سونی استودیو فایروالک را خریداری کرد

زمانی که Sony Interactive Entertainment (SIE) با استودیوی فایروالک برای انتشار یک بازی چندنفره انحصاری پلی استیشن 5 قراردادی امضا کرد، باید آنچه را که می دید دوست داشته باشد – زیرا اکنون، سونی به طور کامل توسعه دهنده را می خرد. این شرکت اعلام کرده است که با ProbablyMonsters Inc برای خرید استودیو فایروالک به توافق رسیده است.

هرمن هالست از استودیوی پلی‌استیشن در وبلاگ پلی‌استیشن نوشت: «Firewalk خانه تیمی از خلاقان با استعداد است که برخی از مشهورترین تجربیات بازی را راه‌اندازی کرده‌اند، و آنها در حال حاضر سخت در حال کار بر روی اولین بازی چندنفره AAA اصلی خود برای پلی‌استیشن هستند.» . ما از اینکه Firewalk تخصص فنی و خلاقانه خود را به استودیوی پلی استیشن بیاورد تا به رشد عملیات خدمات زنده ما کمک کند و چیزی واقعاً ویژه برای گیمرها ارائه دهد، هیجان‌زده هستیم.»

این قرارداد استودیو فایروالک و تیمش را به برند پلی‌استیشن تبدیل می‌کند، اگرچه عملیات‌ها توسط تیم مدیریت موجود استودیو ادامه خواهد یافت. این اعلامیه هیچ سرنخی در مورد عنوان چندنفره انحصاری PS5 که تیم روی آن کار کرده است ارائه نمی دهد، اما بر تجربه فراوان کارکنان Firewalk در ساخت چنین بازی هایی تاکید می کند – تجربه تیم کار بر روی Destiny در Bungie و Activision را برجسته می کند.

علیرغم فقدان جزئیات، پلی استیشن به این معامله بسیار خوشبین به نظر می رسد. هالست گفت: «رویکرد نوآورانه Firewalk برای داستان سرایی متصل و تعهد آن به گیم پلی با کیفیت بالا همچنان فراتر از انتظارات ما است. فکر می‌کنم طرفداران وقتی ببینند که Firewalk چه چیزی برایشان در نظر گرفته است، بسیار خوشحال خواهند شد.

اشتراک گذاری