امروز:1 اردیبهشت 1403

کباب پز سرامیکی جدید کامادو جو دارای ویژگی های هوشمند داخلی و جرقه زنی با یک دکمه است

کباب پزهای سرامیکی به سبک کامادو برای مدت طولانی یکی از بهترین وسایل کباب کردن موجود برای آشپزهای حیاط خلوت بوده است. با این حال، مهارت در نورپردازی و حفظ دمای مناسب نیاز به تمرین دارد. کامادو جو قصد دارد با جدیدترین گریل هوشمند خود از شر این ناامیدی خلاص شود. Konnected Joe مجهز به یک جرقه زن زغالی دکمه ای و یک سیستم فن دیجیتالی کنترل شده است. اولی گریل را روشن می کند و دومی سطح حرارت را در جایی که شما نیاز دارید حفظ می کند.

Konnected Joe در هسته خود یک گریل کامادوی واقعی است. محفظه سرامیکی دارای ویژگی‌های طراحی کامادو جو است مانند لولای Air Lift که درب را به راحتی بالا می‌برد، پخت دو طبقه در داخل، قفسه‌های جانبی و یک کشوی خاکستر کشویی برای تمیز کردن سریع. سطح پخت با قطر 18 اینچ 250 اینچ مربع فضای کباب پز را ارائه می دهد. این شرکت می گوید این جا برای 13 همبرگر، چهار مرغ کامل یا دو ته گوشت خوک کافی است. در پایین محفظه پخت و پز، کامادو جو یک به اصطلاح شروع کننده آتش خودکار اضافه کرده است که با فشار دادن دکمه ساده، زغال چوب را مشتعل می کند. این شرکت می گوید این ابزار می تواند در کمتر از 15 دقیقه گریل شما را آماده استفاده کند.


ویژگی‌های کباب‌پز هوشمند در اطراف سیستم کنترل کامادو جو قرار دارد. این تنظیمات شامل صفحه نمایش دیجیتال کنترل برد، فن کنترل که دما را حفظ می کند و برج کنترل در بالا می باشد. کل سیستم از طریق برنامه Kamado Joe کنترل می‌شود که در آن می‌توانید دمای کباب را تنظیم و نظارت کنید، دمای غذا (تا سه کاوشگر همزمان) را کنترل کنید و زمان پخت را بررسی کنید. به علاوه، شما می توانید همه این کارها را بدون قرار گرفتن در نزدیکی گریل انجام دهید. Konnected Joe دارای محدوده دمایی 200 تا 700 درجه فارنهایت است، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که سیگار کشیدن کم و آهسته، حرارت بالا و هر چیز دیگری را انجام دهید. حالت پخت خودکار راهنمایی های گام به گام را بر روی صفحه نمایش گریل قرار می دهد و حالت پخت کلاسیک به شما امکان می دهد همه چیز را به صورت دستی انجام دهید.

Konnected Joe 1699 دلار است، یعنی 300 دلار کمتر از پلت جو مجهز به وای فای که در سال 2020 عرضه شد. پیش خریدها از امروز در وب سایت شرکت، The Home Depot و سایر خرده فروشان شروع می شود. کامادو جو می گوید که این گریل در ماه ژوئن ارسال خواهد شد.

اشتراک گذاری