امروز:31 فروردین 1403

مایکروسافت تایید کرد که در نمایشگاه E3 2023 حضور نخواهد داشت

وقتی E3 در ژوئن امسال برای اولین بار از زمان شروع همه‌گیری به مرکز کنفرانس لس‌آنجلس بازگردد، مایکروسافت در نمایشگاه حضور نخواهد داشت. سخنگوی Xbox در روز جمعه (از طریق The Verge) به IGN گفت: “ما نمی توانیم منتظر باشیم تا نمایشگاه بازی های Xbox خود را در 11 ژوئن میزبانی کنیم و جزئیات بیشتری را بعداً به اشتراک خواهیم گذاشت.” ما همچنین مشتاق هستیم که رویداد خود را به عنوان بخشی از E3 Digital پخش کنیم و در نمایشگاه E3 حضور نخواهیم داشت.

سوالات در مورد حضور مایکروسافت در E3 2023 از ابتدای فوریه زمانی که IGN گزارش داد که این شرکت در کنار سونی و نینتندو در نمایشگاه حضور نخواهد داشت، شروع شد. پس از اینکه این شرکت اعلام کرد که در 11 ژوئن، همان روزی که “هفته دیجیتال” E3 آغاز می شود، یک نمایشگاه اختصاصی Starfield را پخش خواهد کرد، امیدواری وجود داشت که مایکروسافت همچنان در این رویداد حضور داشته باشد. تصمیم مایکروسافت برای رد شدن از بخش حضوری E3 پس از آن صورت گرفت که نینتندو در ماه گذشته اعلام کرد که اصلاً در این رویداد نخواهد بود. سونی هنوز اعلام نکرده است که آیا در E3 2023 خواهد بود یا خیر.

غیبت حتی یک سازنده کنسول در نمایشگاه E3 ضربه مهمی به انجمن نرم افزارهای سرگرمی است. این نمایش از سال 2019، زمانی که ESA به طور ناخواسته اطلاعات تماس بیش از 2000 روزنامه نگار، تحلیلگر و تولید کننده محتوا را فاش کرد، درخشش خود را از دست داده است. همه گیر شدن و ظهور رویدادهای رقیب مانند Summer Game Fest اجازه نداد E3 جایگاه خود را دوباره به دست آورد.

اشتراک گذاری