امروز:1 اردیبهشت 1403

فیس بوک حلقه ها را تا حداکثر 90 ثانیه گسترش می دهد

متا Reels را یکی از جنبه‌های مهم برنامه‌های خود می‌داند و این پلتفرم در حال ارائه برخی ویژگی‌های جدید برای این قالب در فیس‌بوک است. برای یک چیز، فیس بوک حداکثر طول حلقه ها را از 60 به 90 ثانیه افزایش می دهد. متا در جولای گذشته محدودیت زمانی حلقه های اینستاگرام را به 90 ثانیه افزایش داد، اما هر دو تا حدی از حداکثر طول ویدیوی TikTok که در حال حاضر وجود دارد، کمتر هستند. در 10 دقیقه

TikTok و Instagram Reels هر دو راه‌هایی برای همگام‌سازی کلیپ‌ها با آهنگ دارند و فیس‌بوک Reels نیز ویژگی مشابهی به نام Grooves را دریافت می‌کند. متا می گوید که این از “فناوری ضربان بصری” استفاده می کند و به طور خودکار حرکت را با ضرب آهنگ یک آهنگ همگام و تراز می کند.

در جای دیگر، فیس بوک یک راه آسان برای تولید قرقره از خاطرات شما ارائه می دهد. همچنین می‌توانید از الگوهای پرطرفدار استفاده کنید. این به شما امکان می دهد کلیپ های یک قالب موجود را با کلیپ های خود جایگزین کنید.

متا ادعا می کند که Reels سریع ترین فرمت در حال رشد آن است. تعداد پخش‌های Reels در طول سال گذشته در فیس‌بوک و اینستاگرام بیش از دو برابر شده است. این شرکت می‌گوید که اشتراک‌گذاری مجدد Reels در هر دو پلتفرم در ۶ ماه گذشته بیش از دو برابر شده است. از ماه اوت، کاربران می‌توانند حلقه‌ها را بین برنامه‌ها ارسال کنند.

اشتراک گذاری