امروز:7 اردیبهشت 1403

Discord ویدیو را به Stage Channels اضافه می کند

Discord در حال گسترش Stage Channels، ویژگی به سبک Clubhouse و Twitter Spaces است که بر روی گروه کوچکی از سخنرانان که یک مکالمه را برای مخاطبان بزرگتر پخش می کنند، کانون توجه قرار می دهد. Stage Channels تقریباً دو سال پیش به عنوان یک ویژگی فقط صوتی معرفی شد، اما همه چیز در حال تغییر است زیرا Discord فیدهای ویدیویی، اشتراک‌گذاری صفحه و چت متنی را به ترکیب اضافه می‌کند.

حداکثر پنج شرکت‌کننده می‌توانند فید ویدیوی خود را به اشتراک بگذارند. شخص دیگری می تواند همزمان صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارد. مثل همیشه، هیچ صوتی یا تصویری از مخاطبان پخش نمی شود مگر اینکه از آنها برای پیوستن به سخنرانان دعوت شود.

از آنجایی که ویدئو از پهنای باند بسیار بیشتری نسبت به صدا استفاده می کند، Discord محدودیت هایی را اعمال کرده است. هر سروری که ویژگی‌های رایگان انجمن را روشن کرده باشد، می‌تواند اشتراک‌گذاری ویدیو و صفحه نمایش را در مراحل با حداکثر 50 نفر، از جمله میزبان، فعال کند. با این حال، Discord اشاره می‌کند که دو برابر حداکثر محدودیت بیننده برای چت ویدیویی در کانال‌های صوتی معمولی است. سرورهای تقویت شده می توانند تا 150 نفر را در یک مرحله ویدیویی در سطح 2 و 300 در ردیف 3 داشته باشند.

اسکرین شات یک کانال Stage در Discord که فیدهای ویدیویی، اعضای مخاطبان، جعبه چت متنی و فهرستی از اتاق‌های موجود در سرور را نشان می‌دهد.

در این میان چت متنی مانند کانال های صوتی است. می‌توانید «نمایش گپ» را در سمت راست بالای پانل انتخاب کنید و در مورد آنچه سخنرانان در حال بحث هستند سؤال بپرسید یا نظر دهید. علاوه بر این، گردانندگان این توانایی را دارند که فقط به کاربرانی که نقش‌های مشخصی دارند اجازه دهند ویدیو یا صفحه نمایش خود را روی سرور به اشتراک بگذارند.

در همین حال، همانطور که منتظر شروع مرحله هستید، Discord اکنون موسیقی اتاق انتظار را پخش می کند. اگر ترجیح می‌دهید آن را نشنید، می‌توانید با زدن دکمه نت هشتم (♫) موسیقی را خاموش کنید.

اگرچه کاربران Discord نمی‌توانند چت‌های ویدیویی Stage خود را برای کاربرانی مانند Twitch تا جایی که می‌توانند پخش کنند، مطمئناً این یک به‌روزرسانی خوشایند برای کاربران خواهد بود. مردم از Stage Channels برای اجرای AMA ها، چت های کنار آتش، ضبط زنده پادکست، مسابقات بیت باکس و سایر رویدادها استفاده کرده اند. اکنون سازندگان در صورت تمایل می‌توانند از این ویژگی برای استریم‌های پریمیوم گیم‌پلی استفاده کنند.

افزودن ویدئو به ترکیب، به کاربران انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد بدون اینکه ناظران مجبور باشند تعداد زیادی از افراد را بی‌صدا و باصدا کنند. این برای مخاطبان نیز مفید است، زیرا در حین ارائه ویدیوی Discord، حذف تصادفی صدای خود دشوارتر خواهد بود. مطمئن شوید که کلید میانبر بی‌صدا کردن میکروفون، کلیدی نیست که اغلب فشار می‌دهید، دوستان!

اشتراک گذاری