امروز:4 اردیبهشت 1403

Rivian، در فکر تولید دوچرخه الکترونیکی!

طبق گزارش‌ها، استارت‌آپ خودروهای الکتریکی Rivian در حال کار بر روی یک دوچرخه الکترونیکی است. به گزارش بلومبرگ، مدیر عامل RJ Scaringe به کارکنان Rivian این پروژه در جلسه ای که این خودروساز در روز جمعه برگزار کرد، گفت. او گفت که این استارت آپ “گروه کوچکی” از مهندسان دارد که روی دوچرخه کار می کنند.

بلومبرگ نمی تواند تأیید کند که آیا Scaringe به یک موتور سیکلت یا دوچرخه برقی اشاره می کند یا خیر، اما اشاره می کند که Rivian دارای پتنت هایی برای قطعات و طرح های دوچرخه است. در گذشته، Scaringe گفته بود که Rivian می‌خواهد در نهایت به بازار micromobility گسترش یابد.

این خبر مبنی بر اینکه Rivian می‌تواند روی یک دوچرخه الکترونیکی کار کند، در همان هفته منتشر شد که این شرکت اعلام کرد اخراج‌هایی را اعلام کرد که بر شش درصد از نیروی کارش تأثیر می‌گذارد. این کاهش ها نشان دهنده دومین بازسازی عمده ای است که ریوین در کمتر از یک سال انجام داده است. این شرکت گفت که این اقدام تلاشی برای تمرکز مجدد بر تولید مقیاس‌پذیری خودروهای برقی R1T و R1S خود است و به نوبه خود، Rivian را در مسیر سودآوری بلندمدت قرار می‌دهد. بر اساس گزارش‌ها، در روز جمعه، Scaringe به کارمندان گفت که Rivian با تلاش برای انجام کارهای بیش از حد یک‌باره، خود را نازک کرده است.

تلاش برای گسترش به بازار دوچرخه های الکترونیکی زمانی که شرکت هنوز سودی به دست نیاورده ممکن است چندان منطقی نباشد، اما دلیل قانع کننده ای وجود دارد که Rivian این استراتژی را دنبال کند. حتی قبل از همه‌گیری، بازار دوچرخه‌سواری به لطف محبوبیت دوچرخه‌های الکترونیکی در حال رشد بود. در واقع، دوچرخه های برقی به طور مداوم از خودروهای برقی و کامیون ها فروش بیشتری داشته اند. جای تعجب نیست زیرا تولید آنها به طور قابل توجهی ارزان تر است و در نتیجه هزینه خرید آنها برای مصرف کنندگان کمتر است. پس یک دوچرخه می تواند چیزی باشد که Rivian برای سوددهی زودتر به آن نیاز دارد.

اشتراک گذاری