امروز:5 اردیبهشت 1403

ChatGPT (به سختی) امتحانات فارغ التحصیلی کسب و کار و حقوق را گذراند

نگرانی‌های زیادی وجود دارد که ChatGPT OpenAI می‌تواند به دانش‌آموزان در تقلب در آزمون‌ها کمک کند، اما اگر از آن بخواهید که یک امتحان در سطح فارغ‌التحصیل بنویسد، چت‌بات چقدر خوب عمل می‌کند؟ می گذشت – اگر فقط. در مطالعه‌ای که به تازگی منتشر شده است، اساتید حقوق دانشگاه مینه‌سوتا از ChatGPT خواسته‌اند پاسخ‌هایی را برای امتحانات فارغ‌التحصیلی در چهار دوره در مدرسه خود ارائه کند. هوش مصنوعی هر چهار مورد را گذراند، اما با نمره متوسط C+. در مقاله اخیر دیگری، کریستین ترویش، استاد دانشکده بازرگانی وارتون دریافت که ChatGPT یک امتحان مدیریت کسب و کار را با نمره B تا B قبول کرد. پس شما نمی خواهید از این فناوری برای تحت تاثیر قرار دادن دانشگاهیان استفاده کنید.

تیم های تحقیقاتی متوجه شدند که هوش مصنوعی، به بیان ملایم، ناسازگار است. گروه دانشگاه مینه‌سوتا خاطرنشان کرد که ChatGPT در پرداختن به «قوانین حقوقی اساسی» و خلاصه کردن دکترین‌ها خوب بود، اما هنگام تلاش برای تعیین دقیق مسائل مربوط به یک پرونده، دچار اشتباه شد. ترویش گفت که این ژنراتور با سوالات مدیریت عملیات ساده و تجزیه و تحلیل فرآیند “شگفت انگیز” است، اما نمی تواند سوالات فرآیند پیشرفته را مدیریت کند. حتی با ریاضی پایه ششم هم اشتباه کرد.

جا برای پیشرفت هست استادان مینه‌سوتا گفتند که درخواست‌های تولید متن را با دوره‌ها یا سؤالات خاصی تطبیق نمی‌دهند و معتقدند دانش‌آموزان می‌توانند با سفارشی‌سازی نتایج بهتری بگیرند. در وارتون، ترویش گفت ربات در تغییر پاسخ ها در پاسخ به مربیگری انسانی ماهر است. ChatGPT ممکن است به تنهایی یک امتحان یا مقاله ارائه نکند، اما یک متقلب می‌تواند سیستم را وادار کند که پاسخ‌های خشن ایجاد کند و آنها را اصلاح کند.

هر دو اردوگاه هشدار دادند که مدارس باید استفاده از فناوری را برای جلوگیری از تقلب مبتنی بر ChatGPT محدود کنند. آنها همچنین توصیه کردند که سؤالات را تغییر دهید تا یا از استفاده از هوش مصنوعی جلوگیری کنید (مانند تمرکز بر تجزیه و تحلیل به جای بیان قوانین) یا افزایش چالش برای افرادی که به هوش مصنوعی متکی هستند. دانشگاه مینه‌سوتا گفت که دانش‌آموزان هنوز باید «مهارت‌های اساسی» را بیاموزند تا اینکه برای کمک به یک ربات تکیه کنند.

گروه های مطالعه هنوز معتقد بودند که ChatGPT می تواند جایی در کلاس داشته باشد. استادان می‌توانند به دانش‌آموزان بیاموزند که چگونه در محل کار به هوش مصنوعی تکیه کنند، یا حتی از آن برای نوشتن و نمره‌دهی امتحانات استفاده کنند. ترویش توضیح می دهد که این فناوری در نهایت می تواند در زمانی که می تواند صرف دانش آموزان شود، مانند جلسات بیشتر دانشجویی و مطالب درسی جدید، صرفه جویی کند.

اشتراک گذاری