امروز:8 اردیبهشت 1403

طراحی سایت چگونه باعث افزایش درآمد می شود؟

اگر شما به دنبال یک شغل مطمئن هستید و یا اگر به دنبال راهی برای افزایش درآمد کسب و کار خود می گردید، طراحی سایت می تواند به شما کمک کند. شما می توانید با داشتن یک وب سایت، هم به درآمد برسید و هم اگر درآمد دارید، آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

چرا طراحی سایت ضروری است؟

دروازه ورود به فضای دیجیتال، داشتن یک وب سایت است. شما به عنوان یک کسب و کار اگر می خواهید در فضای دیجیتال رقابت کنید، تنها و تنها باید یک وب سایت داشته باشید. راه هایی مثل داشتن یک پیج اینستاگرامی و یا کانال تلگرامی، راه های مطمئنی برای ماندن در صحنه رقابت کسب و کارها نیستند. کسب و کارهایی می توانند در این رقابت پیروز شوند، که فروش را از طریق وب سایت تجربه کنند.

امروزه بازار به سمت آنلاین شدن حرکت کرده و هرچقدر که دیرتر به قطار دیجیتالی شدن بپیوندید، ضررهای بیشتری را متحمل می شوید. برای همین به شما توصیه می کنیم هرچه سریع تر به سراغ طراحی سایت بروید و خیلی زود کسب و کار خودتان را آنلاین کنید.

طراحی سایت چطور به افزایش درآمد من کمک می کند؟

درست مثل شما، خیلی از افراد برای پیدا کردن محصولات مورد نظرشان، آن را در گوگل جستجو می کنند. برای همین هم گوگل یک بازار فوق العاده را برای ما فراهم کرده است. ما می توانیم با داشتن یک وب سایت، از طریق گوگل محصولات مان را به فروش برسانیم، همچنین می توانیم خدمات خودمان را به مشتریان مان معرفی کنیم و از این طریق درامد مان را افزایش دهیم.

علاوه بر این نکات، داشتن یک وب سایت، برای همه کسب و کارها می تواند یک پرستیژ و کلاس خاصی را به همراه داشته باشد که اعتماد مشتریان را به نتیجه می دهد. برای همین می توان انتظار داشت که طراحی سایت باعث افزایش درآمد شما شود.

اگر شما یک فرد بیکار هستید و به دنبال یک شغل ایده آل می گردید، طراحی سایت می تواند برای شما به عنوان یک شغل خوب معرفی شود. شما می توانید برای دیگران وب سایت طراحی کنید و از طریق آن کسب درآمد کنید. برای اطلاع از چگونگی طراحی سایت می توانید به آموزش طراحی سایت مراجعه کنید.

بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد

اینکه چه شرکت و یا چه گروهی سایت شما را طراحی میکنند بسیار حائز اهمیت است. افراد زیادی به طراحی سایت مشغول هستند اما کیفیت کارهمه با هم یکسان نیست. بعضی ها کیفیت کار بالاتر وبعضی ها کیفیت کار پایین تری دارند. برای همین باید بسیار دقت کنید که طراحی سایت تان را به چه گروه و یا شرکتی می سپارید.

گروه طراحی سایت توس وب سایت با سابقه بیشتر از 10 سال طراحی سایت در مشهد می تواند یک تیم قابل اعتماد برای مشتریان خود باشد. اگر نیاز به طراحی سایت دارید فقط کافیست که با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت در مشهد بهره مند شوید.

آیا طراحی سایت به تنهایی باعث افزایش درآمد می شود؟!

قطعا نه! برای اینکه یک وب سایت باعث افزایش درآمد یک کسب و کار شود باید مشتریان خود را پیدا کند. یکی از بهترین راه هایی که می توان از طریق آن مشتریان خوبی پیدا کرد. سئو سایت است. سئو سایت می تواند باعث افزایش رتبه های شما در موتورهای جستجویی مثل گوگل شود. زمانی که شما در رتبه های خوب گوگل قرار بگیرید، افراد خیلی راحت تر می توانند شما را پیدا کنند و از خدمات و محصولات سایت شما استفاده کنند.

سئو بحث بسیار گسترده و پیچیده ای است. برای همین باید دقت کنید که سئو سایت تان را به دست چه تیم و یا گروهی می سپارید. برای اینکه بتوانید از یک مشاوره رایگان برای سئو وب سایت تان استفاده کنید فقط کافی است که توس وب سایت مراجعه کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

البته در کنار همه این مسائل، با توجه به اینکه سئو نسبتا گران است، می توانید خودتان سئو سایت خودتان را انجام دهید. به این صورت که باید اول آموزش سئو ببینید. با دیدن آموزش سئو می توانید خودتان سئو سایت خودتان را انجام دهید و در هزینه های کسب و کارتان به شدت صرفه جویی کنید.

چطور می توانم وب سایت داشته باشم؟

راه های مختفی برای داشتن یک وب سایت وجود دارد. به طور مثال شما می توانید از سایت سازهای آنلاین استفاده کنید که اصلا توصیه نمی شوند. این سایت سازها به شدت شما را محدود می کنند و می توانند برای سئو سایت تان مضر باشند.

راه دیگری که می توانید یک وب سایت داشته باشید این است که طراحی سایت تان را برون سپاری کنید. به این صورت که با شرکتی مثل توس وب سایت قرارداد ببندید و متخصصان توس وب سایت، سایت شما را به بهترین شکل و بهینه ترین حالت طراحی می کنند.

راه دیگری که وجود دارد این است که خودتان آموزش طراحی سایت را ببینید و برای خودتان یک وب سایت طراحی کنید. این راه کمی حوصله و زمان نیاز دارد و همچنین نیازمند پیگیری و فعالیت شما است. اگر حوصله و وقت آن را دارید، این راه کمترین هزینه را برای شما دارد. در هر صورت ما در مجموعه توس وب سایت، پذیرای همکاری با شما مشتریان عزیز هستیم.

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که به شما کمک می کند بدون نیاز به کدنویسی یک وب سایت را به سادگی طراحی کنید. ما در مجموعه توس وب سایت، با تسلط کامل بر سیستم مدیریت محتوای وردپرس، سایت های شما عزیزان را طراحی می کنیم و با پشتیبانی 6 ماهه فنی، حواسمان به سایت شما هست که دچار مشکل فنی نشود.

جالب توجه است که بدانید، بیشتر از 80 درصد از سایت های دنیا با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده اند و وب سایت بسیاری از برندهای مطرح و محبوب دنیا نیز از وردپرس استفاده می کنند.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

طراحی سایت هزینه های مختلفی دارد. از هزینه هاست و دامین تا هزینه دستمزد طراحی سایت. معمولا هزینه طراحی سایت از 5 میلیون تومان شروع می شود و تا بی نهایت ادامه پیدا می کند. برای سایت های شرکتی ساده، معمولا کف قیمت 5 میلیون تومان را در نظر می گیریم. برای سایت های فروشگاهی حدود 10 میلیون تومان و برای سایت های پیچیده تر ممکن است با توجه به پیچیدگی سایت، هزینه متفاوت شود.

آیا وب سایت هزینه های ثابتی هم دارد؟

بله، هزینه تمدید هاست، دامین و گواهینامه اس اس ال امنیتی، به صورت سالانه تمدید می شوند. معمولا هزینه این موارد زیر 1 میلیون تومان است که البته باز بستگی به چیزهای مختلفی دارد. به طور مثال هاست های قدرتمندتر، گران تر هستند. دامنه .com از دامنه .ir گران تر است.

اولین قدم برای طراحی سایت چیست؟

اولین قدم برای طراحی سایت، دریافت مشاوره رایگان از یک متخصص طراحی سایت است. برای همین کارشناسان ما در توس وب سایت از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان هستند. شما می توانید در طول این ساعات، با شماره های موجود در وب سایت تماس بگیرید و مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید.

نتیجه گیری

طراحی سایت، به عنوان یک ضرورت شناخته می شود. برای ورود به دنیای دیجیتال، داشتن یک وب سایت ضروری است. اما بی گدار به آب نزنید، حتما قبل از برداشتن اولین قدم، با کارشناسان توس وب سایت مشاوره کنید تا به صورت کامل جزئیات کار را متوجه شوید و با اطمینان خاطر وارد دنیای دیجیتال شوید.

در آخر هم به این نکته توجه کنید که داشتن یک وب سایت به تنهایی کافی نیست، بلکه سئو سایت و بالا آوردن آن در گوگل هم مهم است.

اشتراک گذاری