امروز:8 اردیبهشت 1403

آمازون قیمت پخش موسیقی نامحدود را در ایالات متحده و بریتانیا افزایش می دهد

قیمت‌های Amazon Music Unlimited در ایالات متحده و بریتانیا افزایش می‌یابد، از 21 فوریه 2023 یک دلار از 10 دلار به 11 دلار در ایالت و 10 پوند به 11 پوند در سراسر حوضچه افزایش می‌یابد. برنامه‌های دانشجویی نیز در هر دو منطقه یک دلار افزایش می‌یابد. 5 دلار / 5 پوند تا 6 دلار / 6 پوند. این به دنبال اقدام سال گذشته آمازون برای افزایش امتیاز Music Unlimited برای مشترکین Prime از 8 دلار به 9 دلار در ماه یا 79 تا 89 دلار در سال است.

آمازون گفت که افزایش قیمت “برای کمک به ما برای ارائه محتوا و ویژگی های بیشتر به شما” انجام شده است. سال گذشته، Apple Music و Deezer افزایش قیمت‌های یکسانی داشتند و در اکتبر 2022، مدیر عامل Spotify، دانیل اک، گفت که احتمالاً افزایش قیمت ایالات متحده در کارت‌های آن سرویس استریم نیز وجود دارد.

برنامه های پخش موسیقی آمازون می تواند کمی گیج کننده باشد. Amazon Music Prime با عضویت Prime رایگان است، در حالی که Music Unlimited به صورت جداگانه یا با نرخ تخفیف با Prime ارائه می شود. هر دو انتخاب یکسانی از 100 میلیون آهنگ را ارائه می دهند، اما Amazon Unlimited کیفیت بالاتری (صوت بدون اتلاف و فضایی)، همراه با توانایی گوش دادن به حالت آفلاین، پخش در چندین دستگاه، دسترسی به ایستگاه های شخصی سازی شده و موارد دیگر را ارائه می دهد.

اشتراک گذاری