امروز:7 اردیبهشت 1403

توییتر در حال کار بر روی یک ردیف اشتراک بدون آگهی است

توییتر در حال کار بر روی یک ردیف اشتراک آبی جدید و گران‌تر است که به کاربران امکان می‌دهد بدون دیدن تبلیغات در پلتفرم مرور کنند. «تبلیغات در توییتر خیلی زیاد و خیلی بزرگ هستند. ایلان ماسک، مالک توییتر، بعد از ظهر شنبه در توییتی نوشت: اقداماتی برای رسیدگی به هر دو در هفته‌های آینده انجام می‌شود. “همچنین، اشتراکی با قیمت بالاتر وجود خواهد داشت که امکان تبلیغات صفر را فراهم می کند.”

در ایالات متحده، توییتر آبی در حال حاضر ۱۱ دلار در ماه هزینه دارد که کاربران مستقیماً از طریق برنامه توییتر iOS یا Android مشترک شوند. در وب، جایی که کمیسیون تا 30 درصد اپل و گوگل برای خریدهای درون برنامه ای اعمال نمی شود، هزینه این سرویس 8 دلار در ماه است. از زمانی که توییتر در ماه نوامبر شروع به اصلاح اشتراک کرد، امکان مشاهده تبلیغات کمتر در جدول زمانی شما یکی از نکات اصلی فروش بوده است که این شرکت به آن فشار آورده است، اما این امتیاز همچنان به عنوان “به زودی” در لیست ثبت نام می شود. سرویس.

بر اساس برخی برآوردها، درآمد تبلیغات توییتر از زمان تصاحب شرکت ماسک در اکتبر به شدت کاهش یافته است. بر اساس گزارشی که اخیرا توسط The Information منتشر شده است، یکی از مدیران ارشد توییتر سه شنبه گذشته به کارمندان گفته است که درآمد روزانه 40 درصد نسبت به روز مشابه در سال گذشته کاهش یافته است. در یکی از اسلایدهای داخلی که توسط این رسانه مشاهده شد، توییتر این کاهش را به راه‌اندازی مجدد توییتر بلو نسبت داد، که شاهد آن بود که پلتفرم توسط ترول‌های تایید شده که از ویژگی تأیید پولی برای جعل هویت برندها، افراد مشهور و سایر حساب‌های برجسته استفاده می‌کردند، غلبه کرد.

اشتراک گذاری