امروز:13 اردیبهشت 1403

طبق گزارش‌ها، آمازون در حال کار بر روی یک برنامه ورزشی مستقل است

کتابخانه رو به رشد محتوای ورزشی آمازون به زودی می تواند خانه ای برای خود داشته باشد. اطلاعات گزارش می‌دهد که خرده‌فروش در حال کار بر روی یک برنامه استریم مستقل جدید است تا Prime Video را کم‌نظم کند و معاملات خود با NFL، لیگ برتر و نیویورک یانکیز را بهتر برجسته کند. این توسعه پس از اظهارنظرهای اخیر مدیر عامل آمازون، اندی جاسی، انجام می شود که محتوای ورزشی زنده را به عنوان یکی از زمینه هایی که این شرکت قصد دارد به هزینه های خود ادامه دهد، حتی با کاهش هزینه ها در سایر زمینه ها، برجسته شده است.

اطلاعات می گوید که نمی تواند بفهمد که آمازون چه زمانی برنامه را منتشر می کند یا اینکه آیا این شرکت قصد دارد به طور جداگانه برای دسترسی به محتوای ورزشی Prime Video هزینه دریافت کند. این رسانه همچنین خاطرنشان می کند که آمازون ممکن است تصمیم بگیرد این برنامه را متوقف کند. آمازون بلافاصله به درخواست نظر Engadget پاسخ نداد.

اینکه آیا برای آمازون منطقی است که یک برنامه ورزشی مستقل راه اندازی کند، آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. از یک طرف، Prime Video قطعا می تواند از decluttering استفاده کند. حتی پس از اینکه آمازون اخیراً رابط پلتفرم را دوباره طراحی کرد تا آن را «کمتر شلوغ و طاقت فرسا» کند، یافتن محتوا در این سرویس می تواند دشوار باشد زیرا هم محتوای پخش و هم ویدیوی درخواستی را در خود جای داده است.

از سوی دیگر، یک برنامه مستقل فشار بیشتری را برای آمازون ایجاد می کند تا محتوای ارزشمند را ایمن کند. علاوه بر این، هزینه محتوای ورزشی در سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است. طبق گزارش ها، آمازون سالانه حدود 1 میلیارد دلار برای حقوق پخش انحصاری بسته فوتبال پنجشنبه شب NFL پرداخت می کند. اوایل این ماه، گوگل موافقت کرد که بین 2.1 تا 2.2 میلیارد دلار برای بسته بلیط یکشنبه لیگ بپردازد. یک برنامه مستقل با سطح اشتراک خاص خود نیز نقش Prime Video را به عنوان محرک اشتراک های Prime پیچیده می کند. ممکن است آمازون تصمیم بگیرد که با ایجاد یک برنامه جداگانه، هر چیزی که به دست می آورد، ارزش معامله را نداشته باشد.

اشتراک گذاری