امروز:4 اردیبهشت 1403

OnePlus 11 در تاریخ 4 ژانویه در چین عرضه خواهد شد

OnePlus 11 در تاریخ 7 فوریه در سراسر جهان عرضه می شود، اما OnePlus اعلام کرد که این گوشی هوشمند پرچمدار در واقع زودتر در 4 ژانویه در چین عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین تقریباً تمام مشخصات، از جمله پردازنده، رم و فضای ذخیره‌سازی را اعلام کرده است که نشان می‌دهد این گوشی با سایر گوشی‌های هوشمند سطح بالا نیز وجود خواهد داشت.

وان پلاس 11 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام مجهز می شود که قبلاً با گوشی های اخیر شیائومی و ویوو معرفی شده است. این تراشه نه تنها بهبودهای معمول سرعت را نوید می دهد، بلکه به هوش مصنوعی، ویژگی های دوربین، سرعت 5G و گرافیک، از جمله پشتیبانی از ردیابی پرتو، ارتقا می یابد.


شما 12 یا 16 گیگابایت رم LPDDR5X به همراه 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 دریافت خواهید کرد و باید نسخه Color 13 اندروید 13 OnePlus را از جعبه داشته باشید. مشخصات کامل دوربین هنوز منتشر نشده است، اما ما شاهد سه دوربین در یک ماژول دایره‌ای با برند Hasselblad در جلو و مرکز هستیم.

انتظار می‌رود وان‌پلاس همراه با گوشی هوشمند (در رنگ‌های سبز و مشکی) از هدفون Buds Pro 2 و TWS در 4 ژانویه و همچنین در ماه فوریه در سطح بین‌المللی رونمایی کند. ما باید تمام جزئیات (شاید جدا از قیمت‌گذاری بین‌المللی) را در رویداد 4 ژانویه بیاموزیم، اگرچه باید توجه زیادی به نمایشگاه CES 2023 داشته باشید که در همان زمان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری