امروز:1 اردیبهشت 1403

امتیازات آبی توییتر اکنون شامل پاسخ‌هایی با رتبه بالاتر و آپلودهای ویدیویی 60 دقیقه‌ای است

بر اساس لیست ویژگی های به روز شده ای که توسط TechCrunch مشاهده شده است، Twitter Blue امتیازات جدیدی را برای مشترکین فعال کرده است، از جمله “رتبه بندی اولویت بندی شده در مکالمات” و آپلود ویدئو به مدت حداکثر 60 دقیقه. هر دو ویژگی توسط ایلان ماسک در ماه گذشته وعده داده شد، زیرا او گفت مشترکین آبی که 8 دلار در ماه پرداخت می کنند “اولویت در پاسخ ها، اشاره ها و جستجو” و توانایی ارسال ویدیوهای طولانی را خواهند داشت.

اولویت پاسخ اکنون در حال اجرا است و صفحه پشتیبانی بیان می‌کند که «این ویژگی پاسخ‌های شما را در توییت‌هایی که با آن‌ها تعامل دارید اولویت‌بندی می‌کند». به نظر می رسد که در چندین توییت که من به آنها نگاه کردم، این موضوع وجود دارد، و مشترکان آبی توییتر (بسیاری از آنها با تعداد کمی دنبال کننده) به عنوان پاسخ های برتر ظاهر می شوند. مشخص نیست کاربرانی که 8 دلار در ماه پرداخت می‌کنند همیشه در بالا در پاسخ‌ها ظاهر می‌شوند یا از فاکتورها نیز استفاده می‌شود.

پشتیبانی توییتر قبلاً گفته بود که رتبه‌بندی اولویت‌ها به کاهش دید کلاهبرداری‌ها، هرزنامه‌ها و ربات‌ها کمک می‌کند. با این حال، برخی از کاربران ابراز نگرانی کرده‌اند که سیستم جدید تجربه کاربرانی را که پرداخت نمی‌کنند کاهش می‌دهد یا اینکه اولویت پولی ممکن است به ارسال‌کنندگان هرزنامه، ترول‌ها و دیگران کمک کند تا پیام‌های خود را تقویت کنند.

قوانین ویدیویی جدید از 10 دقیقه و 512 مگابایت به 60 دقیقه و 2 گیگابایت با وضوح 1080p افزایش می‌یابد، البته فقط در وب – قانون 10 دقیقه همچنان برای کاربران اندروید و iOS اعمال می‌شود. توییتر همچنین خاطرنشان می‌کند که ممکن است «ویدیوی اصلی شما را برای توزیع، توزیع، انتشار یا پخش توسط ما و شرکای ما تغییر یا تطبیق دهد» یا نرخ بیت/رزولوشن را بسته به سرعت اینترنت بیننده تغییر دهد.

ماسک گفت که توییتر در نهایت برای ویدیوهای آپلود شده به سازندگان پول پرداخت خواهد کرد و اشاره کرد که حتی ممکن است از کاهش 55 درصدی که یوتیوب ارائه می دهد نیز فراتر رود. با این حال، نگفته است که آیا این کار با تبلیغات یا ابزارهای دیگر انجام خواهد شد. همچنین مشخص نیست که چگونه ممکن است به مسائل مربوط به دزدی دریایی رسیدگی کند، با توجه به اینکه بسیاری از تیم نظارتی آن رها شده یا کنار گذاشته شده اند.

اشتراک گذاری