امروز:7 اردیبهشت 1403

پس از گزارش کاربران مشکلات برنامه Home، اپل معماری جدید iOS 16.2 HomeKit را اجرا می کند

پس از اینکه کاربران شروع به گزارش مشکلات مربوط به نرم افزار کردند، اپل به روز رسانی اختیاری برنامه Home را متوقف کرد. این شرکت در صفحه پشتیبانی که توسط MacRumors مشاهده شده است، می‌گوید: «ما موقتاً گزینه ارتقاء به معماری جدید Home را حذف کردیم. “گزینه ارتقاء به زودی بازخواهد گشت. اگر قبلاً ارتقا داده اید، این تغییر بر شما تأثیری ندارد.”

به‌روزرسانی فراخوان‌شده که به‌عنوان بخشی از iOS 16.2 و macOS Ventura 13.1 در 13 دسامبر منتشر شد، ارتقای معماری اصلی HomeKit بود. اپل گفت که بازنویسی پلتفرم را «قابل اعتمادتر و کارآمدتر» می کند. با این حال، برخی از کسانی که این نرم‌افزار را نصب کردند به سرعت با مشکلاتی مواجه شدند، از جمله اینکه عبارت‌های Siri به درستی کار نمی‌کنند و دستگاه‌های خانه هوشمندشان در برنامه Home نمایش داده نمی‌شوند. MacRumors یکی از اولین انتشاراتی بود که متوجه شد اپل گزینه نصب ارتقا را حذف کرده است. این شرکت بعداً پس از تماس The Verge با آن، این حرکت را تأیید کرد.

سخنگوی اپل به این رسانه گفت: “ما از مشکلی آگاه هستیم که ممکن است بر توانایی کاربران برای به اشتراک گذاری Home در برنامه Home تأثیر بگذارد. به زودی راه حلی برای آن در دسترس خواهد بود.” “در ضمن، ما موقتاً گزینه ارتقاء به معماری جدید Home را حذف کردیم. کاربرانی که قبلاً ارتقاء داده اند تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت.” اگر قبلاً معماری جدید را نصب کرده‌اید، باید منتظر بمانید تا اپل یک اصلاحیه برای نرم‌افزار منتشر کند. هیچ گزینه ای برای بازگشت به چارچوب قدیمی وجود ندارد.

اشتراک گذاری