امروز:31 فروردین 1403

جشن لیونل مسی در جام جهانی حالا بیشترین لایک را در اینستاگرام دارد

لیونل مسی، ستاره بزرگ فوتبال، در آخر این هفته، زمانی که آرژانتین قهرمان جام جهانی شد، سرانجام به جایزه‌ای رسید که در دوران حرفه‌ای درخشانش از او دور شده بود. پس از آن، بهترین بازیکن قرن بیست و یکم (آره، گفتم) یک رکورد دیگر به رزومه خود اضافه کرد، زیرا او اکنون بیشترین لایک را در اینستاگرام دارد.

مسی یک اسلایدشو از جشن خود و هم تیمی هایش پس از قهرمانی در جام جهانی منتشر کرد. در زمان نوشتن، این پست بیش از 65.8 میلیون لایک دارد. رکورددار قبلی، یک عکس استوک از یک تخم مرغ، در اوایل سال 2019 رتبه اول را به خود اختصاص داد و در حال حاضر 57.3 میلیون لایک دارد.


جای تعجب نیست که مسی رکورد اینستاگرام را شکست. همانطور که The Verge اشاره می‌کند، اکثر پست‌هایی که بیشترین لایک روی پلتفرم را داشته‌اند، مربوط به فوتبالیست‌ها هستند و مهاجم پاری سن ژرمن هشت رتبه از 20 رتبه برتر را در اختیار دارد.

مسی همچنین با 404 میلیون دنبال کننده، دومین فرد پرفالوور روی پلتفرم است. اکانت رسمی خود اینستاگرام به طور کلی بیشترین فالوور را دارد. در رده دوم، یک نقطه جلوتر از مسی، رقیب قدیمی او کریستیانو رونالدو با 520 میلیون دنبال کننده قرار دارد. شرط ببندید که او ترجیح می دهد یک جام جهانی داشته باشد.

اشتراک گذاری