امروز:31 فروردین 1403

Riot Games از دادگاه می‌خواهد تا به قرارداد حمایت مالی «League of Legends» با FTX پایان دهد

Riot Games در تلاش است تا خود را از شراکت League of Legends Championship Series با FTX خارج کند. روز جمعه، استودیو درخواستی را به دادگاه ناظر بر پرونده ورشکستگی FTX برای پایان دادن به قرارداد هفت ساله حمایت مالی که دو شرکت در اوت گذشته امضا کردند، ارائه کرد.

در خلاصه‌ای که توسط منتقد کریپتو و خالق Web3 is Going Just Great، مالی وایت (از طریق PC Gamer) مشاهده شد، Riot می‌گوید که صرافی هنوز نیمی از 12.5 میلیون دلاری را که قرار است در سال 2022 برای استودیو برای نمایش برند FTX در رویدادهای LCS بپردازد، بدهکار است. Riot اضافه می‌کند که شرکت شرم‌آور در سال 2023 نزدیک به 13 میلیون دلار دیگر به این شرکت بدهکار خواهد بود و اولین پرداخت سه ماهه سال در 2 ژانویه به پایان می‌رسد. پرداخت‌های سالانه FTX به Riot قرار است تا پایان قرارداد آنها در سال 2028 افزایش یابد.

Riot Games به تازگی درخواستی را در پرونده ورشکستگی FTX برای پایان دادن به معامله خود، مربوط به سری League of Legends Championship ارائه کرده است.

FTX هنوز 6.25 میلیون دلار (حدود نیمی از پرداخت) برای سال 2022 بدهکار است و 12.875 میلیون دلار برای سال 2023 بدهکار خواهد بود. طبق توافق، پرداخت ها تا سال 2028 افزایش می یابد.

— مولی وایت (@molly0xFFF) 17 دسامبر 2022


Riot نیز سهم شخصی در این پرونده دارد. بیش از یک سال قبل از اینکه به اتهام کلاهبرداری دستگیر شود، بنیانگذار FTX و مدیر عامل سابق سام بنکمن-فرید اعتراف کرد که “به خاطر بازی در League of Legends در حین تماس تلفنی” شهرت داشته است. عادت بازی SBF زمانی که معلوم شد او در بازی خیلی خوب نیست به یک شوخی تبدیل شد.

«تصاویری از بازی آقای Bankman-Fried در بازی League of Legends در کنار متنی نمایش داده شد که نگرش او را نسبت به جلسات سرمایه‌گذاران و بی‌مسئولیتی با سرمایه‌های شرکتی توصیف می‌کرد. این تصاویر یک روایت عمومی ایجاد کردند مبنی بر اینکه علاقه آقای بنکمن فرید به League of Legends که زمانی قابل ارتباط و انسانی بود، اکنون بی پروا و نوجوان بوده است. تفسیری با شخصیت‌های عمومی الکساندریا اوکاسیو-کورتز و ایلان ماسک در حال وزن کردن.»

اگر فکر می‌کنید که Riot آماده است تا به دلیل یک انفجار معروف، کریپتو را کنار بگذارد، دوباره فکر کنید. دلیل اینکه این استودیو از دادگاه می‌خواهد تا توافق خود را با FTX لغو کند، این است که بتواند با یک حمایت مالی جدید پیش برود. هر چه Riot از تجاری‌سازی بخش حمایت از صرافی‌های رمزنگاری و دارایی‌های پخش در حال حاضر تحت مالکیت FTX برای مدت طولانی‌تری جلوگیری شود، آسیب بیشتری به Riot وارد خواهد شد. در اینجا امیدواریم که استودیو در آینده خود را در وضعیت مشابهی پیدا نکند.

اشتراک گذاری