امروز:9 فروردین 1403

ظاهرا اپل از مذاکرات NFL Sunday Ticket کنار گذاشته شده است

در سال 2021، اپل پیشتاز برای تضمین حقوق پخش برای بسته بلیط یکشنبه لیگ ملی فوتبال در نظر گرفته شد. اکنون پس از گذشت یک سال، این شرکت از مذاکرات خارج شده است. نکته از مقاله Puck درباره بازگشت غافلگیرکننده باب ایگر به دیزنی می آید. به گفته نویسنده Dylan Byers، اپل اخیراً به NFL نه گفت: «نه به این دلیل که آن‌ها توانایی پرداخت این بسته را ندارند، بلکه به این دلیل که منطق را نمی‌بینند».

با توجه به اینکه دیزنی نیز از این منکرات کنار گذاشته شده است، این مذاکرات به مسابقه دو اسب بین آمازون و گوگل تبدیل شده است. آمازون می‌تواند از [معامله] برای هدایت اشتراک‌های Prime استفاده کند. بایرز اضافه می کند که گوگل می تواند از آن برای تقویت کسب و کار تلویزیون یوتیوب خود استفاده کند. از بین این دو خواستگار، آمازون احتمالاً بهترین گزینه است، زیرا Prime Video خانه انحصاری پنجشنبه شب فوتبال برای دهه آینده است.

سال گذشته، The Athletic گزارش داد NFL بیش از 2 میلیارد دلار در سال برای حقوق بلیط یکشنبه درخواست می کند، قیمتی که حداقل 500 میلیون دلار بیشتر از مبلغی است که DirecTV برای پخش بازی های یکشنبه پرداخت کرده بود. در یک کنفرانس مطبوعاتی در اوایل این هفته، کمیسیونر NFL راجر گودل گفت که مذاکرات یکشنبه بلیط در “نقطه بسیار حساس” برای لیگ است. به نظر می رسد که این یک دست کم گرفتن بوده است.

اشتراک گذاری