امروز:5 اردیبهشت 1403

Nothing نمی تواند هدفون های بی سیم بعدی خود را با نام تجاری جدید عرضه کند

طبق گزارش ها، هیچ چیزی برای عرضه یک جفت هدفون بی سیم واقعی با نام تجاری جدید فلانکر آماده نمی شود. توسعه دهنده Kuba Wojciechowski (از طریق 91mobiles) با بررسی جدیدترین سیستم عامل شرکت، شواهدی از مجموعه ای منتشر نشده از هدفون های “Particles by XO” پیدا کرد.


رندرهای هدفون طراحی منحصر به فردی را به نمایش می گذارد که یادآور زنجیره بادام زمینی یا مولکولی است. به گفته Wojciechowski، هدفون ها دارای پشتیبانی از کدک LHDC و حذف فعال نویز هستند. به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد که Nothing محصولی را آماده می‌کند که دارای ویژگی‌هایی از جوانه‌های بی‌سیم Ear 1 و Ear Stick باشد. شواهد کمی وجود دارد که هدفون های هدفون را به Nothing مرتبط می کند. برای شروع، نام رمز داخلی شرکت برای آنها “B154” است. طبق گزارش‌ها، هیچ‌چیز از اسم رمز مشابه B155 برای هدفون Ear 2 استفاده نکرده است. روز شنبه، اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده به یک شرکت پوسته به نام “The Most Unknown LLC” یک علامت تجاری برای “Particles by XO” اعطا کرد.

در مورد اینکه چرا Nothing، شرکتی که تنها سه محصول به نام خود دارد، یک برند جدید را فقط برای عرضه یک جفت هدفون بی‌سیم دیگر ایجاد می‌کند، احتمالاً این یکی دیگر از طرح‌های بازاریابی توسط بنیانگذار شرکت، مدیر سابق وان پلاس، کارل پی است.

اشتراک گذاری