امروز:10 فروردین 1403

ابزار غواصی قدرتمند اپل واچ اولترا با اپلیکیشن Oceanic+ وارد بازار می شود

اپل گفت که ساعت اولترا پس از ورود یک برنامه کلیدی برای غواصان مفیدتر خواهد بود و آن لحظه بالاخره به اینجا رسیده است. Hush Outdoors و Apple Oceanic+ را منتشر کرده اند که به طور مؤثری به صاحبان Ultra یک کامپیوتر غواصی سرگرمی می دهد. این نرم افزار اصولی مانند عمق، زمان عدم فشرده سازی (شکلی که برای تعیین محدودیت مدت زمان برای اعماق مشخص استفاده می شود) و دمای آب را ردیابی می کند. این برنامه برای استفاده بدون صفحه لمسی طراحی شده است و می توانید با استفاده از دکمه عمل، سرفصل های قطب نما را تنظیم کنید. حتی بازخورد لمسی به اندازه کافی قوی است که از طریق لباس مرطوب احساس شود.

شما می توانید برای استفاده بیشتر از سفرهای خود، از جمله جزر و مد و جریان، غواصی را برنامه ریزی کنید. بررسی پس از غواصی داده‌هایی را نشان می‌دهد که شامل مکان‌های ورود و خروج آب شما می‌شود. اطلاعات بیشتری مانند نمودارهای عمق و نرخ صعود دما در آیفون خود خواهید یافت.

عملکرد پایه Oceanic+ مانند عمق، زمان و ثبت غواصی رایگان است. شما باید 10 دلار در ماه یا 80 دلار در سال برای ردیابی فشرده سازی، برنامه ریزی مکان و سایر ویژگی های پیشرفته تر بپردازید. یک طرح خانوادگی 129 دلاری در سال اجازه دسترسی به پنج نفر را می دهد. این برنامه حداقل به watchOS 9.1 و همچنین iPhone 8 یا بالاتر با استفاده از iOS 16.1 نیاز دارد.

اپل به سرعت هشدار می دهد که Oceanic+ برای غواصان حرفه ای نیست. برای مثال، مانند برخی از رایانه های غواصی، هوای باقی مانده را ردیابی نمی کند – Apple Watch Ultra از فرستنده هایی که به مخزن شما متصل می شوند پشتیبانی نمی کند. این کاملاً برای استفاده علاقه مندان است و فقط تا 130 فوت در عمق دریا کاربر دارد. این ساعت می تواند به طور رسمی در عمق 328 فوتی دوام بیاورد.

با این حال، راه اندازی می تواند مهم باشد. این به وعده‌ای که اپل در اوایل سپتامبر داده بود عمل می‌کند و در صورت غوطه‌ور شدن مکرر در زیر آب، واچ اولترا را بسیار مفیدتر می‌کند. این ساعت فقط با ردیابی عمق اولیه راه اندازی شد که اگر می خواستید از خمیدگی مسیر اجتناب کنید یا راه برگشت را پیدا کنید کمک چندانی نمی کرد. اگر ساعتی را می‌خواهید که هم در بالا و هم در زیر سطح استفاده کنید، ممکن است باعث صرفه‌جویی در هزینه شود.

اشتراک گذاری