امروز:6 مرداد 1403

آخرین به‌روزرسانی‌های Google Workspace شامل جستجوی بهبودیافته Gmail است

گوگل برخی به روز رسانی های جزئی، هرچند مفید، را برای Workspace فاش کرده است. به زودی، وقتی به تماس Google Meet ملحق می‌شوید یا شروع به ارائه در یکی از فایل‌های Docs، Sheets یا Slides می‌کنید، راه آسان‌تری برای اشتراک‌گذاری آن فایل با سایر شرکت‌کنندگان از طریق پانل چت جلسه خواهید داشت. می‌توانید به همه افراد حاضر در تماس اجازه دسترسی به فایل را بدهید یا آن را به انتخاب شرکت‌کنندگان محدود کنید. در حین تماس، همه شما می توانید در سند، صفحه گسترده یا ارائه همکاری کنید.

در جاهای دیگر، گوگل می گوید فعالیت جستجوی اخیر شما در جیمیل را برای بهبود نتایج جستجو هنگام استفاده از سرویس ایمیل در وب در نظر می گیرد. این شرکت می‌گوید این کار نتایج جستجوی جی‌میل شما را مرتبط‌تر و مرتبط‌تر می‌کند. در نهایت در حال حاضر، یک ویژگی درخواستی در راه Sheets وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد اندازه پانل کناری ویرایشگر جدول محوری را تغییر دهند. زمانی که نام برخی از ستون‌ها یا فیلدهای جدول محوری بیش از حد طولانی است و می‌خواهید همه متن را ببینید، مفید است.

گوگل می گوید این به روز رسانی ها تا 15 روز کاری آینده برای همه کاربران Workspace و G Suite در دسترس خواهد بود. این شرکت اخیراً با افزایش حجم فضای ذخیره‌سازی از 15 گیگابایت به 1 ترابایت بدون هزینه اضافی برای کاربران، به‌روزرسانی خوش‌آمد به طرح فردی Workspace را اعلام کرده است.

اشتراک گذاری