امروز:6 اردیبهشت 1403

شورت های YouTube اکنون به درستی در تلویزیون شما پخش می شود

تلاش یوتیوب برای تقلید از TikTok اکنون به اتاق نشیمن نیز کشیده شده است. ویدیوهای Shorts عمودی این شرکت اکنون در تلویزیون‌ها پشتیبانی می‌شوند، با پخش‌کننده‌ای که از تمام فضای افقی که معمولاً هدر می‌رود، بهتر استفاده می‌کند. تماشای این کلیپ‌های موبایل‌گرا بر روی صفحه‌نمایش بزرگ (مگر اینکه تلویزیون چرخان سامسونگ را نداشته باشید)، هنوز هم کاملاً بیش از حد به نظر می‌رسد، اما هنوز هم بسیار زیباتر از استفاده از پخش‌کننده منظره استاندارد است.

این ویژگی در چند هفته آینده عرضه می شود. این در تلویزیون های هوشمند ساخته شده از سال 2019 به بعد و همچنین دستگاه های رسانه ای اتاق نشیمن و کنسول های بازی “جدیدتر” در دسترس است. YouTube در یک ویدیوی توضیحی (در زیر) پیشنهاد کرد که Shorts ممکن است با مجموعه‌های قدیمی‌تر کار کند، اما این سازگاری تضمین نشده است.


جای تعجب نیست که یوتیوب تلاش زیادی برای تطبیق Shorts برای تلویزیون انجام داده است. برنامه تلویزیونی خود TikTok در نوامبر سال گذشته راه اندازی شد – این به YouTube پاسخی به یک رقیب بزرگ می دهد. مخاطبان قابل توجهی برای Shorts نیز وجود دارد، با بیش از 1.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه تا بهار امسال. و در حالی که TikTok از نظر تئوری با «فقط» 1 میلیارد کاربر (تا سه ماهه سوم سال 2021) عقب است، این شکاف به اندازه‌ای کم است که حتی یک مزیت جزئی در بینندگان می‌تواند به یکی از آنها برتری بدهد.

اشتراک گذاری