امروز:6 اردیبهشت 1403

ماسک تنها پس از چند ساعت چک مارک های رسمی توییتر را حذف کرد.

ایلان ماسک ادعا می‌کند که چند ساعت پس از آغاز استقرار، علامت تایید را حذف کرده است.. چک مارک های خاکستری از حساب هایی که به تازگی آن ها را دریافت کرده اند، از جمله Engadget و نیویورک تایمز ناپدید شده اند. با این اوصاف، این لزوماً یک چهره کامل نیست. استر کرافورد، معاون توییتر، تصریح کرد که شما همچنان علائم را خواهید دید، اما غول رسانه‌های اجتماعی در ابتدا آنها را به «دولت و نهادهای تجاری» می‌دهد. مدیر اجرایی گفت که تمرکز فقط روی افراد نیست.

ماسک در توجیه این اقدام، دیدگاه خود را تکرار کرد که گره زدن علامت اصلی به اشتراک آبی توییتر، این سرویس را دموکراتیک خواهد کرد. او گفت چک آبی “تراز کننده عالی” است. در همین حال کرافورد تأکید کرد که دیگر «گاوهای مقدس» وجود ندارد و ماسک مایل است چیزهایی را امتحان کند که ممکن است شکست بخورند. این شرکت مایل است مسیر خود را معکوس کند، اگر تغییرات در ویژگی ها انجام نشد، به بیان دیگر.


این اظهارات به سردرگمی فراتر از راه اندازی برچسب “رسمی” اضافه می کند. در حالی که آنها نشان می‌دهند که توییتر بر روی گروه محدودتری از حساب‌ها تمرکز خواهد کرد، اکنون مشخص نیست که افراد مشهور و سایر شخصیت‌های عمومی چه زمانی می‌توانند تأییدیه دریافت کنند (یا بهتر است بگوییم، بازپس‌گیری). این همچنین باعث ایجاد عدم قطعیت در مورد به‌روزرسانی‌های ویژگی توییتر می‌شود – ماسک ممکن است حتی زمانی که به‌روزرسانی‌ها را به دست مشتریان می‌رساند، از بین برود یا آن را محدود کند.

مدتی طول می کشد تا مشخص شود چه کسی چه علامت هایی را دریافت می کند و چه بررسی هایی برای دریافت برچسب “رسمی” لازم است. در حال حاضر، تنها فرض مطمئن این است که توییتر تیک اصلی خود را به اشتراک آبی 8 دلاری در ماه گره بزند.

اشتراک گذاری