امروز:31 فروردین 1403

بر اساس گزارش ها، توییتر از برخی از کارکنان اخراج شده می خواهد که برگردند

به گزارش بلومبرگ، تنها چند روز پس از کاهش نیروی کار خود به نصف، توییتر از برخی از کارمندان خود می خواهد که برگردند. مدیریت گزارش‌های خروجی در توییتر با استناد به دو منبع در شرکت، به این نتیجه رسیده است که یا به طور تصادفی برخی از کارگران را رها کرده است یا بدون اینکه بدانند تجربه آنها برای ایجاد ویژگی‌هایی که ایلان ماسک می‌خواهد به این پلتفرم بیاورد ضروری است.

از توییتر Slack: «با عرض پوزش از @- همه در آخر هفته، اما می‌خواستم به شما بگویم که ما این فرصت را داریم که از افرادی که ترک کرده‌اند بپرسیم که آیا باز خواهند گشت. من باید اسامی و دلایل منطقی را تا ساعت 4 بعد از ظهر یکشنبه به وقت محلی جمع آوری کنم.

— کیسی نیوتن (@CaseyNewton) 6 نوامبر 2022
توییتر بلافاصله به درخواست Engadget برای اظهار نظر پاسخ نداد. کیسی نیوتن از Platformer اولین کسی بود که در مورد برنامه این شرکت گزارش داد و پیام هایی را از یکی از کانال های داخلی Slack به اشتراک گذاشت. یک پست نشان می دهد که این شرکت به توسعه دهندگان اندروید و iOS نیاز دارد.

تصمیم برای بازگرداندن برخی از کارکنان، تعطیلات آخر هفته پر هرج و مرج در توییتر را محدود می کند. این شرکت روز جمعه با اخراج تقریباً 3800 کارمند شروع به کار کرد، اقدامی که تیم‌های سراسر شرکت، از جمله آن‌هایی که مسئول توسعه ویژگی‌های جدید دسترسی هستند را از بین برد. روز شنبه، این شرکت برای مدت کوتاهی سیستم تأیید پولی جدید خود را آغاز کرد. یک روز بعد، طبق گزارش ها، این شرکت تصمیم گرفت تا انتشار این ویژگی را تا پس از انتخابات میان دوره ای ایالات متحده به تعویق بیندازد.

اشتراک گذاری