امروز:31 اردیبهشت 1403

یوتیوب Showtime، Paramount+ و سایر سرویس‌های پخش را در برنامه اصلی خود قرار می‌دهد

یوتیوب با قابلیت جدیدی به نام Primetime Channels، سرویس‌های استریم ممتاز را به برنامه اصلی خود وارد می‌کند. نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و ورزش‌هایی مانند Showtime، Starz، Paramount+ و AMC+ را در کنار ویدیوهایی از سازندگان مورد علاقه‌تان خواهید دید.

مردم ایالات متحده می توانند از امروز از طریق بخش فیلم و تلویزیون برای کانال های Primetime ثبت نام کنند. بیش از 30 سرویس وجود دارد که می توانید در پرش مشترک شوید و تعداد بیشتری نیز در راه است. پاس لیگ NBA از جمله مواردی است که به زودی در دسترس خواهد بود.

صفحات اصلی Primetime Channels شامل تریلرها، مصاحبه بازیگران و فیلم های پشت صحنه در کنار قسمت ها و فیلم ها می شود. می‌توانید از طریق پانل اصلی جستجوی YouTube، فیلم‌ها و نمایش‌ها را از کانال‌ها جستجو کنید. همانطور که The Verge اشاره می کند، اگر یک فیلم یا نمایش در سرویسی که در آن ثبت نام کرده اید در دسترس باشد، نماد سبز رنگ «اکنون تماشا کنید» را مشاهده خواهید کرد. در غیر این صورت، نماد “پرداخت برای تماشا” خوانده می شود.

توصیه‌های YouTube شما شامل فیلم‌ها و نمایش‌های کانال‌های Primetime نیز می‌شود. بنابراین، اگر برای چیزی که به آن علاقه دارید، تریلر جستجو می‌کنید و سریال یا فیلم در کانالی که مشترک آن هستید در دسترس است، ممکن است در توصیه‌های شما ظاهر شود تا به شما کمک کند فوراً آن را تماشا کنید. می‌توانید یک فیلم یا قسمت را دوست داشته باشید یا نپسندید و نظر بگذارید، اما محتوای کانال‌های Primetime تعداد بازدید نخواهد داشت.

بر اساس گزارش The Verge، برخی موارد صید وجود دارد. اگر قبلاً اشتراک Paramount+، Shudder یا یکی از کانال‌های Primetime دیگر دارید، نمی‌توانید به سادگی حساب‌های خود را پیوند دهید. باید عضویت خود را لغو کنید و از طریق YouTube ثبت نام کنید. با این حال، سرویس‌هایی که از طریق YouTube TV در آنها ثبت‌نام کرده‌اید، ادامه خواهند یافت. به هر حال شما آن را برش دهید، به نظر می رسد بیش از حد پیچیده است.

یوتیوب به وضوح در تلاش است تا به مرکزی برای تمام نیازهای پخش شما تبدیل شود تا به آن کمک کند تا بهتر با نتفلیکس، Hulu و HBO Max رقابت کند. هدف آن این است که چیزهای بیشتری را برای تماشای شما به کانال های Primetime همراه با ویژگی های بیشتر بیاورد. این پلتفرم همچنین در حال برنامه ریزی برای عرضه بین المللی این ویژگی است.

چیزی که به نظر می رسد کانال های Primetime حداقل در حال حاضر ارائه نمی دهد، تلویزیون زنده است. ممکن است همچنان لازم باشد برای آن به YouTube TV بروید. با توجه به اینکه تلویزیون یوتیوب کسری از تعداد مشترکانی که نتفلیکس دارد (البته بیشتر از گزینه تلویزیون زنده Hulu) دارد، به نظر می رسد که با ادامه نبرد برای جلب توجه مشتریان و دلار، تاکتیک دیگری را امتحان کنیم.

اشتراک گذاری