امروز:31 اردیبهشت 1403

توییتر کنفرانس توسعه دهندگان Chirp را دو هفته قبل از شروع برنامه لغو کرد

در نشانه دیگری از تحولات داخلی در توییتر، این شرکت کنفرانس توسعه دهندگان Chirp خود را تنها دو هفته قبل از برنامه ریزی برای برگزاری در 16 نوامبر لغو کرد. این شرکت در یادداشتی کوتاه به توسعه دهندگان و سایر شرکت کنندگان هشدار داد که دلیلی برای لغو ارائه نکرد.

در این پیام آمده است: «تیم توییتر در حال حاضر سخت در تلاش است تا توییتر را برای همه – از جمله توسعه‌دهندگان – بهتر کند. “در حالی که ما در حال کار روی برخی چیزهای هیجان انگیز برای شما هستیم، تصمیم گرفتیم کنفرانس توسعه دهندگان #Chirp خود را لغو کنیم.”

سخنگوی توییتر از اظهار نظر در مورد دلیل لغو آن خودداری کرد. اعضای رسانه فقط دو هفته پیش دعوت نامه هایی برای ثبت نام در Chirp دریافت کردند. Chirp اولین باری است که جامعه توسعه دهندگان خود را از سرتاسر جهان شخصا گرد هم می‌آوریم تا برخی از ابزارهای جدید را پیش‌نمایش کرده، درباره بازخوردها بحث کنیم، و از توسعه‌دهندگانی تجلیل کنیم که باعث می‌شوند افراد در توییتر به راحتی بتوانند محتوا را کشف کنند، گفتگوهای امن‌تری داشته باشند، و یک سخنگوی توییتر در آن زمان گفت.

من
این محتوا به دلیل ترجیحات حریم خصوصی شما در دسترس نیست. تنظیمات خود را در اینجا به روز کنید، سپس صفحه را دوباره بارگیری کنید تا آن را ببینید.
اگرچه ناگهانی است، اما با توجه به تصاحب اخیر ماسک از شرکت، این لغو به خصوص تکان دهنده نیست. او همچنین متعهد شده است که علاوه بر تغییر رهبری آن، سرویس اشتراک شرکت، توییتر بلو را به میزان قابل توجهی تغییر دهد و احتمالاً تغییراتی در تعدیل محتوا و سایر سیاست‌ها ایجاد خواهد کرد. تعجب آور نخواهد بود اگر او همچنین دیدگاه متفاوتی برای استراتژی توسعه دهندگان توییتر داشته باشد.

اما برای توسعه دهندگان توییتر، لغو احتمالاً ناامیدکننده خواهد بود. این شرکت در طول سال‌ها رابطه تیره‌ای با توسعه‌دهندگان داشته است، اما اخیراً تلاش کرده است تا پلتفرم توسعه‌دهندگان خود را با APIهای جدید برای محققان و برنامه‌های شخص ثالث اصلاح کند. Chirp قرار بود اولین کنفرانس توسعه دهندگان حضوری توییتر از سال 2015 باشد. اکنون، مانند بسیاری از جنبه های دیگر توییتر تحت مدیریت ماسک، برنامه های این شرکت برای توسعه دهندگان بار دیگر نامشخص است.

اشتراک گذاری