امروز:31 شهریور 1403

ایلان ماسک می خواهد دکمه ویرایش توییتر را برای همه رایگان کند

توییتر ممکن است به زودی 8 دلار در ماه برای تایید از کاربران دریافت کند، اما طبق گزارش ها، ایلان ماسک قصد دارد به همه کاربران یک ویژگی را که مدت هاست درخواست می کردند رایگان بدهد: دکمه ویرایش. به گفته کیسی نیوتن از Platformer، این حرکت در کنار تغییرات گسترده تر توییتر آبی که ماسک روز سه شنبه پیش نمایش آن را انجام داد، در حال انجام است.

در حال حاضر، دکمه ویرایش توییتر فقط در نسخه فعلی توییتر آبی که 4.99 دلار در ماه هزینه دارد و فقط در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند فعال است، در دسترس مشترکین است. این ویژگی به کاربران یک پنجره 30 دقیقه‌ای برای تغییر توییت‌های خود می‌دهد و شامل یک تاریخچه ویرایش می‌شود.

ماسک تاکنون در مورد برنامه‌های خود برای دکمه ویرایش از زمانی که کنترل شرکت را به دست گرفته است، علنی صحبت (یا توییت) نکرده است. اما این ویژگی یکی از اولین موضوعات مرتبط با توییتر بود که او پس از به دست آوردن سهام بزرگ در این شرکت در بهار امسال مطرح کرد. و توییتر تنها چند ساعت پس از اینکه ماسک از فالوورهایش نظرسنجی کرد در مورد اینکه آیا این پلتفرم باید ویژگی ویرایش داشته باشد یا خیر، تایید کرد که روی این ویژگی کار می کند. (میلیون‌ها نفر از دنبال‌کنندگان او در این نظرسنجی به «yse» رأی می‌دهند – توییتر قبلاً گفته بود که دکمه ویرایش برای مدت طولانی بیشترین درخواست آن را داشته است.)

در عین حال، ماسک همچنین در حال برنامه ریزی تغییرات اساسی تر در سرویس اشتراک توییتر است. او گفته است که به هر کسی اجازه می دهد در صورت پرداخت 8 دلار در ماه تأیید شود و همچنین تبلیغات کمتری را به مشترکین نشان می دهد. او همچنین در حال برنامه ریزی برای حذف مقالات بدون آگهی است که در حال حاضر به عنوان امتیاز در Twitter Blue گنجانده شده است، اما می خواهد با ناشران همکاری کند تا به مشترکین اجازه دهد پشت دیوارهای پرداخت خود را داشته باشند.

اشتراک گذاری