امروز:6 اردیبهشت 1403

آمازون پس از مرگ راننده در اثر حمله ظاهری سگ، توصیه های نابهنگام صادر می کند

یک روز پس از مرگ یک راننده آمازون در میسوری در اثر حمله آشکار سگ، برخی از کارگران شرکت را به ارسال پیامی نابهنگام و ناشنوا در پرتو این حادثه متهم می‌کنند. روز چهارشنبه، Vice News گزارش داد که برخی از رانندگان پیام “آگاهی سگ” را در پی حادثه روز سه شنبه دریافت کردند. این توصیه به سگ‌ها به‌عنوان «مشتریان چهارپای ما» و «فیدو» اشاره می‌کند و ظاهراً خطری که برخی سگ‌ها می‌توانند برای کارگران تحویل‌دهنده داشته باشند را کم اهمیت جلوه می‌دهد.

ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم هنگام حرکت از مشتریان چهارپای ما غافلگیر نشوید، بنابراین حتماً برنامه تحویل آمازون را برای نماد چاپ پنجه در «یادداشت‌های تحویل» بررسی کنید که نشان می‌دهد باید «از یک سگ آگاه باشید». در این ایستگاه، در پیام آمده است. “اگر می دانیم فیدو در این نزدیکی است، چاپ پنجه را به شما اضافه می کنیم. مثل همیشه، با مشتری تماس بگیرید تا در مورد حیوان خانگی به شما کمک کند، یا “پشتیبانی راننده” در برنامه تحویل، اگر نمی توانید به مشتری دسترسی پیدا کنید.

آمازون فوراً به درخواست Engadget برای شفاف سازی پاسخ نداد که آیا این توصیه در پاسخ به حمله ارسال شده است یا خیر و اینکه آیا پیش نویس آن پس از وقوع حادثه قبلاً رخ داده است یا خیر. روز سه شنبه، این شرکت به Vice گفت که در حال همکاری با پلیس برای بررسی مرگ است. این شرکت گفت: “ما عمیقاً از حادثه غم انگیز امشب که شامل یکی از اعضای خانواده آمازون ما بود متاسفیم و از تیم و عزیزان راننده حمایت خواهیم کرد.”

مرگ یکی از همکاران آنها بر اثر حمله احتمالی سگ به یکی از محبوب ترین موضوعات گفتگو در میان گروه های رانندگان و زیرمجموعه ها تبدیل شده است. در یکی از موضوعاتی که توسط Vice مشاهده شد، برخی از رانندگان در 31 اکتبر خواستار ترک خودرو شدند. یکی از پاسخ دهندگان می گوید: «پاسخ آمازون به این موضوع توهین آمیز نبوده است.

آمازون به دلیل پاسخ های مشکوک به نگرانی های ایمنی کارگران بارها مورد انتقاد قرار گرفته است. به عنوان مثال، پس از گزارشی در سال 2020 که نشان داد کارگران در انبارهای خودکار این شرکت بیشتر از همتایان خود دچار صدمات می‌شوند، آمازون گفت که به جای کاهش سهمیه‌های بهره‌وری، یک برنامه سلامت و تندرستی راه‌اندازی خواهد کرد.

اشتراک گذاری