امروز:20 اردیبهشت 1403

فروشگاه Nothing امسال در لندن افتتاح می شود

Nothing فقط اولین گوشی خود را ماه‌ها پیش منتشر نکرد، اما این مانع از ایجاد حضور فیزیکی در خرده‌فروشی این شرکت نمی‌شود. این شرکت اولین فروشگاه Nothing خود را در خیابان پیتر 4 در محله مد محور سوهو لندن، زمانی «قبل از کریسمس» امسال افتتاح می کند. این شرکت به‌جای تجربه‌ی معمول فروشگاه‌های فناوری، نوید یک «بوتیک» را می‌دهد، و طراحی فروشگاه‌ها با الهام از زنجیره‌های کلاسیک مانند Olivetti ایتالیا شکوفا می‌شود.

این فروشگاه تمام محصولات کوچک کنونی Nothing از جمله Phone 1، Ear 1 و Ear Stick آینده را ارائه خواهد کرد. جای تعجب نیست، انگیزه‌هایی برای حضور در روز افتتاحیه وجود خواهد داشت – می‌توانید کالای رایگان دریافت کنید و یکی از 100 Ear Sticks را خریداری کنید.

این فروشگاه یک قمار برای یک استارت‌آپ دو ساله است که با شرکت‌های سنگین‌وزن در زمینه صدا و موبایل رقابت می‌کند، که برخی از آن‌ها (مانند اپل و سامسونگ) در خرده‌فروشی بسیار بزرگ‌تری حضور دارند. در حالی که فروشگاه Nothing بزرگ نخواهد بود، اما در یکی از بخش های شیک لندن نیز قرار دارد. جایی که متوسط ​​اجاره خرده فروشی در شهر حدود 64 پوند به ازای هر فوت مربع است، Soho’s کمتر از 150 پوند تخمین زده می شود. زمانی که مشخص نیست مشتریان چگونه پاسخ خواهند داد، این مقدار هزینه زیادی است.

این استراتژی آشناست، توجه داشته باشید. اپل مدت‌هاست بر روی باز کردن فروشگاه‌ها در مکان‌های پرتردد (و گاهی اوقات نمادین) تمرکز کرده است تا چشم خریدارانی را که در غیر این صورت به جستجوی فناوری نمی‌پردازند، جلب کند، و سایر شرکت‌ها از رویکردهای مشابهی استفاده کرده‌اند. فروشگاه‌های Nothing از لحاظ تئوری نمی‌توانند برند را قابل تشخیص‌تر کنند، نه اینکه تصویر سبک‌محور آن را تقویت کنند.

اشتراک گذاری