امروز:9 فروردین 1403

مقایسه ایرپاد پرو با ایرپاد پرو ۲ | تفاوت ایرپاپرو نسل دوم و اول

چکیده : مقایسه ایرپاد پرو با ایرپاد پرو ۲، در این مقاله به مقایسه یکی از بهترین هندزفری های بیسیم اپل با نسل قبل خود میپردازیم تا شما بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

میتوان گفت قبلا ایرپاد پرو بهترین هندزفری بی سیم شرکت اپل بود. اما بعد از معرفی ایرپاد پرو نسل ۲، با بهبود هایی که داشت بازی عوض شد. در حال حاضر ایرپاد پرو نسل دو بهترین و قدرتمند ترین هندزفری شرکت اپل است. در ادامه به بررسی تغییرات و تفاوت های ایرپاد نسل دو و یک خواهیم پرداخت. ایرپاد پرو ۲ میتواند رقیب خیلی قوی و قدرتمندی برای سامسونگ گلکسی بادز ۲ پرو باشد.

بهبود عملکرد حذف صدا (Noise Cancellation)

قابلیت حذف صدا یا نویز کنسلیشن در ایرپاد های اپل، یکی از جذاب ترین و پر کاربرد ترین ها است. این قابلیت در حال حاضر فقط در ایرپاد پرو ۲ و ۱ و ایرپاد مکس موجود است. با کمک بهبود الگوریتم ها در ایرپاد پرو ۲ قابلیت نویز کنسلیشن بهبود یافته است و تا ۲ برابر قدرت بیشتری نسبت به نسل قبل پیدا کرده است.

۴ سایز مختلف بالشتک پلاستیکی

بالشتک های پلاستیکی، همان بخشی است که قابل تعویض است و روی سر هندزفری قرار میگیرد. شما میتوانید بالشتک پلاستیکی را بر اساس سایز گوش خود قرار دهید تا هندزفری راحت تر در گوش شما قرار بگیرد. حتی در تنظیمات ایرپادتان میتوانید از قابلیتی استفاده کنید که میگوید آیا بالشتک پلاستیکی که استفاده میکنید مناسب گوش شما هست یا خیر. 

یکی دیگر از تفاوت های ایرپاد پرو با ایرپاد پرو ۲ همین تعداد بالشتک های پلاستیکی موجود در جعبه آن ها است. نسل قبلی دارای ۳ سایز مختلف بالشتک پلاستیکی (کوچک، متوسط و بزرگ) بود، اما نسل جدید دارای ۴ سایز متفاوت (بسیار کوچک، کوچک، متوسط و بزرگ) است.

امکان کم و زیاد کردن صدا (ولومبا هندزفری

در هندزفری های اپل قبل از ایرپاد دو، امکان کم و زیاد کردن صدا بدون استفاده از تلفن و فقط با کمک هندزفری امکان پذیر نبود و این یکی از تفاوت های دیگر ایرپاد پرو نسل ۲ با دیگر ایرپاد ها است. در این هندزفری شما میتوانید با حرکت صحیح انگشتانتان ولوم را کم و یا زیاد کنید.

تفاوت های کیس

یکی از مهم ترین تفاوت های ایرپاد پرو با ایرپاد پرو ۲ همان کیس شارژ آن است که تفاوت های بسیاری داشته است. کیس شارژ یکی از مهم ترین اجزا هندزفری های اپل است، پس برای خرید ایرپاد خیلی به این موضوع دقت کنید.تفاوت های ایرپاد پرو با ایرپاد پرو ۲

قابلیت پیدا کردن کیس شارژ با FindMy

به لطف تراشه جدید U1 که روی ایرپاد جدید کار گذاشته شده است، این امکان فراهم شده است که کیس شارژ هندزفری ها را با کمک اپلیکیشن Find My که به صورت پیشفرض روی آیفون شما نصب است پیدا کنید. متاسفانه این قابلیت در ایرپاد های نسل های قبلی موجود نبود و بعد از گم شدن کیس، افراد مجبور به خرید کیس شارژ ایرپاد به صورت جداگانه میشدند.

اضافه شدن جای بند

در ایرپاد پرو جدید بر خلاف نسل قبلی در کنار کیس شارژ یک حفره ایجاد شده است تا فرد بتواند یک بند از آن رد کرده و کیس شارژ را مجهز به یک بند کند و هرطور که دوست دارد از آن بند استفاده کند.

اضافه شدن اسپیکر

در کیس شارژ هندزفری بی سیم جدید اپل، بر خلاف نسل قبلی اسپیکر وجود دارد. یکی از قابلیت های این اسپیکر ها این است که میتوانند کم شدن شارژ کیس را به شما اعلام کنند.

تفاوت باتری

باتری ایرپاد پرو ۲ میتواند با هر بار شارژ کامل، بیش از ۶ ساعت (با فعال بودن نویز کنسلیشن) برای شما کار کند. البته تفاوت باتری ایرپاد پرو با ایرپاد پرو ۲ خیلی زیاد نیست.

تراشه H2

تراشه قدرتمند H2 در ایرپاد پرو جدید با کمک بلوتوث 5.3 به شما این امکان را میدهد تا کیفیت فوق العاده ای حین گوش دادن به موسیقی بهره ببرید. تراشه H2 حتی باعث بهبود و قوی تر شدن قابلیت های Transparency و Noise Cancellation نیز شده است به طوری که قابلیت نویز کنسلیشن فعال تا ۲ برابر نسبت به نسل قبلی قوی تر شده است. مقایسه ایرپاد پرو جدید با نسل قبل

امکان تشخیص اندازه و شکل گوش

ایرپاد پرو نسل ۲ توانایی این را دارد که اندازه و شکل گوش شما را تشخیص دهد و با توجه به آن، پخش صدا در هندزفری ها را بهبود بخشد.

کلام آخر

در این مقاله تفاوت های ایرپاد پرو با ایرپاد پرو ۲ را بررسی کردیم، و برخی قابلیت های هندزفری جدید اپل را بررسی کردیم. امیدواریم که این مقاله در خرید ایرپاد پرو ۲ یا یک به شما کمک کرده باشد و بهترین انتخاب را داشته باشد. اگر هم به محصولات اپل مثل ایرپاد، آیفون، اپل واچ و … علاقه دارید حتما به سایت سیب خونه سر بزنید.