امروز:8 اردیبهشت 1403

YouTube آزمایشی را که برای پخش ویدیوها با کیفیت 4K به اشتراک Premium نیاز داشت، پایان می‌دهد

کسانی که نگران این بودند که یوتیوب دسترسی به محتوای 4K را برای مشترکین Premium به طور کامل محدود کند، می توانند به راحتی نفس بکشند. در حال حاضر. یوتیوب در توییتر فاش کرده است که آزمایشی را که به اشتراک Premium برای پخش ویدیوها با وضوح 4K نیاز دارد، به طور کامل خاموش کرده است. در اوایل این ماه، کاربران در شبکه‌های اجتماعی مانند Reddit و Twitter گزارش دادند که وقتی به منوی کشویی برای گزینه‌های وضوح دسترسی پیدا کردند، کلمه “Premium” درست در کنار 4K/2160p قرار داشت. برای پخش ویدیوهای 4K، همه افراد ملزم به داشتن اشتراک Premium نیستند، اما این نشان می‌دهد که این یک ویژگی آزمایشی است که برای تعداد محدودی از کاربران عرضه شده است.

مشخص نیست که چرا یوتیوب تصمیم به لغو آزمایش گرفته است، اما همانطور که 9to5Google اشاره می کند، با مقدار قابل توجهی بازخورد منفی مواجه شد. به طور قابل‌توجهی از کاربران خواسته می‌شود که ماهانه 12 دلار یا سالیانه 120 دلار بپردازند تا بتوانند ویدیوها را با بالاترین وضوح موجود در وب‌سایت پخش کنند، بسیار خوشحال نیستند. و کسانی که بخشی از آزمایش نبودند نگران بودند که این آزمایش راه خود را به انتشار گسترده باز کند و یک “هدیه” دائمی برای مشترکین Premium باشد.

یوتیوب نگفت که آیا برای همیشه ایده قفل کردن ویدیوهای 4K در پشت اشتراک Premium را کنار گذاشته است یا خیر. یوتیوب در توییتی که به زبان ژاپنی نوشته شده بود، از کاربران دعوت کرد تا در مورد این آزمایش بازخورد بدهند، که می تواند در نهایت به تصمیم گیری در مورد نحوه حرکت به جلو کمک کند.

اشتراک گذاری