امروز:6 اردیبهشت 1403

متا Zoom و Microsoft Teams را در فضای کاری VR خود ادغام خواهد کرد

متا در تلاش است تا Quest Pro جدید خود را به کارکنان اداری بفروشد. در Meta Connect، مارک زاکربرگ ادغام‌های آتی با تیم‌های زوم و مایکروسافت را به همراه تعدادی از ویژگی‌های دیگر به نمایش گذاشت که هدفشان جذاب‌تر کردن هدست برای مشاغل است.

به‌روزرسانی‌ها واضح‌ترین نشانه‌ای هستند که متا نشان می‌دهد که متا مشتاق است Quest Pro 1500 دلاری را به عنوان یک ابزار تجاری و بهره‌وری قرار دهد و دفاتر را به عنوان بخش کلیدی چشم‌انداز خود برای متاورس می‌بیند. و Horizon Workrooms، نرم‌افزار جلسه VR که سال گذشته در نسخه بتا راه‌اندازی شد، در این زمینه نقش اساسی دارد.

از جمله به‌روزرسانی‌ها: ادغام‌های جدید با Zoom و تیم‌های مایکروسافت تا افراد بتوانند با جلساتی که در VR برگزار می‌شود تماس بگیرند. با این تغییر، افراد می‌توانند از دستگاه‌های غیرواقعی خود به جلسات همکاران در اتاق‌های کاری VR Horizon بپیوندند. متا در یک پست وبلاگی گفت که ادغام Zoom که انتظار می رود در اوایل سال 2023 وجود داشته باشد، گزینه های بیشتری در مورد نحوه انتخاب شما برای نمایش ارائه می دهد.

به همین ترتیب، ادغام با تیم‌های مایکروسافت، شرکت‌کنندگان را قادر می‌سازد تا به جلسات «همه‌جانبه‌تر» در Teams from Horizon Workrooms بپیوندند. این شرکت نگفته است که چه زمانی می‌تواند با Teams در دسترس باشد، اما این ویژگی بخشی از همکاری گسترده‌تر با مایکروسافت برای آوردن برنامه‌های بهره‌وری خود به Quest است.

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت به زاکربرگ پیوست تا اعلام کند که این شرکت همچنین در حال کار با ویندوز 365 برای Quest Pro و Quest 2 است و محتوای Word، Excel، Powerpoint و Outlook از هدست‌ها قابل مشاهده است. آواتارهای تازه بهبود یافته متا نیز در Teams در دسترس خواهند بود.

متا همچنین بهبودهایی را در ویژگی‌های Workrooms موجود نشان داد، مانند توانایی اضافه کردن یادداشت‌های چسبنده به تخته‌های سفید واقعیت مجازی، و توانایی مشاهده مشترک مدل‌های سه بعدی. این شرکت همچنین در حال استفاده از ویژگی محبوب Zoom با توانایی تشکیل گروه‌های کوچک‌تر در جلسات بزرگ‌تر است. و برای کارهای اداری انفرادی، کارگران می توانند از حداکثر سه صفحه مجازی در Workrooms کار کنند و تا چهار “محیط شخصی” قابل تنظیم را اضافه کنند.

زاکربرگ همچنین ویژگی جدیدی به نام «اتاق‌های جادویی» را معرفی کرد که به تیم‌ها اجازه می‌دهد به جای اینکه صرفاً در فضای کاری VR با هم در واقعیت ترکیبی کار کنند. او گفت که این ویژگی برای تیم‌های ترکیبی مناسب خواهد بود، جایی که افرادی وجود دارند که از راه دور با گروه‌هایی از افراد که در یک فضای فیزیکی هستند کار می‌کنند. او توضیح داد: «همه در حال حاضر هستند و ابزارهای یکسانی دارند، چه در واقعیت مجازی کامل باشند و چه در واقعیت ترکیبی. در یک. در پست وبلاگ، متا گفت که اتاق های جادویی در حال حاضر در حال آزمایش داخلی هستند و ممکن است در سال 2023 به طور گسترده تر راه اندازی شوند.

همچنین در سال 2023 یک بسته اشتراک جدید «Quest for Business» ارائه خواهد شد که دارای کنترل‌های مدیریت دستگاه و ویژگی‌های امنیتی است تا کسب‌وکارها بتوانند هدست‌های Quest 2 و Quest Pro را همانطور که با لپ‌تاپ‌ها یا تلفن‌های همراه تولید شده توسط شرکت مدیریت می‌کنند، مدیریت کنند. این بسته همچنین شامل دسترسی به ویژگی‌های «پشتیبانی حق بیمه» است.

اشتراک گذاری