امروز:7 اردیبهشت 1403

«Among Us VR» در 19 آبان را ارائه منتشر می شود: نسخه واقعیت مجازی

پس از کمی انتظار، Among Us VR تقریبا آماده است. Innersloth، Schell Games و Robot Teddy تایید کردند که بازی امانگ آس در تاریخ 10 نوامبر در Meta Quest 2 و Steam در دسترس خواهد بود. در این اطلاعیه هیچ اشاره ای به نسخه پلی استیشن VR نشده است (ما از Innersloth نظر خواسته ایم)، اما اگر امیدوارید که مفهوم اصلی بازی را به دست آورید، هنوز هم یک مشکل بزرگ است.

همانند نسخه 2 بعدی، Among Us VR از خدمه می خواهد قبل از اینکه کل خدمه را بکشند، کلاهبرداران را شناسایی کنند. با این حال، حرکت به سمت دیدگاه اول شخص، گیم پلی را متزلزل می کند. کلاهبرداران اکنون زمان راحت تری برای دزدکی در اطراف خواهند داشت، و اکنون می توانید زمانی که دیگران را متهم می کنید یا به بی گناهی خود اعتراض می کنید از حالت دست استفاده کنید. اگر از بازی ساده Among Us خسته شده اید، این ممکن است دلیلی برای بازگشت به شما بدهد.
البته که “اگر” مهم است. Among Us در روزهای اولیه همه‌گیری، زمانی که یکی از سرگرم‌کننده‌ترین راه‌های بازی و ارتباط با دوستان منزوی‌تان بود، پیشرفت کرد. در حالی که هنوز مخاطبان خود را دارد، این پدیده فرقه ای نیست که در سال 2020 بود. با این اوصاف، این ممکن است نمونه خوبی از کاری باشد که بازی VR می تواند انجام دهد – می توانید در حین دویدن برای زندگی مجازی خود با دوستان خود معاشرت کنید.

اشتراک گذاری