امروز:1 اردیبهشت 1403

کاربران اپل کارت به زودی می توانند برای یک حساب پس انداز «پربازده» ثبت نام کنند

اپل کارت شما اکنون بیشتر یک سرویس بانکی تمام عیار است. اپل یک حساب پس انداز «پربازده» از گلدمن ساکس معرفی کرده است که به زودی به شما امکان می دهد سرمایه خود را افزایش دهید. در صورت تمایل می‌توانید روزانه نقدی کارتتان را به‌طور خودکار واریز کنید، اما همچنین می‌توانید از یک حساب بانکی مرتبط یا موجودی Apple Cash خود پول انتقال دهید. شما می توانید در هر زمان برداشت کنید، و هیچ کارمزد، شرایط موجودی یا حداقل مبلغ سپرده وجود ندارد.

اپل گفت که حساب پس انداز در ماه های آینده در دسترس آمریکایی ها قرار خواهد گرفت. ما از شرکت در مورد نرخ دقیق بازدهی سوال کرده‌ایم و در صورت شنیدن پاسخ به شما اطلاع خواهیم داد – نیازی به گفتن نیست، این می‌تواند نقش مهمی در تصمیم شما برای ثبت نام داشته باشد.

اگر این تا حدودی آشنا به نظر می رسد، باید. گلدمن ساکس قبلاً یک حساب پس انداز «مارکوس» ارائه می دهد که می توانید به سرعت آن را به صورت آنلاین باز کرده و به بانک های دیگر پیوند دهید. این برنامه برای کاربران تلفن همراه با یک برنامه اختصاصی ساخته شده است، بازدهی سالانه 2.15 درصدی نسبتاً بالایی دارد و هیچ کارمزد یا حداقل سپرده ای ندارد. پیشنهادات اپل عمدتاً از طریق واریز پاداش روزانه و البته ادغام شدید با آیفون و سایر محصولات اپل متمایز است.

با این حال، حساب پس انداز اپل کارت کاملاً پاسخ این شرکت به سرویس بانکداری منقرض شده Plex Google نیست. جایی که در نهایت تلاشی برای نوسازی بانکداری برای شرکت هایی بود که برنامه های خود را نداشتند، اپل یک حساب پس انداز اختصاص داده شده به دارندگان کارت خود ارائه می دهد. این یک انگیزه برای استفاده از کارت خود و چسبیدن به اکوسیستم اپل است.

اشتراک گذاری