امروز:8 اردیبهشت 1403

Signal در حال اضافه کردن بخش استوری به اپلیکیشن خود است.

سیگنال مانند اینستاگرام، فیس‌بوک و بسیاری دیگر، در حال اضافه کردن استوری است. اپلیکیشن پیام‌رسانی متمرکز بر حریم خصوصی، آزمایش بتا ویژگی داستان‌های زودگذر را این هفته آغاز کرد. کاربران می توانند فیلم ها، تصاویر و پیام های متنی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. استوری ها بعد از 24 ساعت ناپدید می شوند.

همانند سایر پلتفرم‌ها، Signal’s Stories دارای رمزگذاری سرتاسری است. کاربران می توانند انتخاب کنند که آنها را با چه کسی به اشتراک بگذارند. همراه با گروه‌ها و لیست‌های دوستان سفارشی، می‌توانید یک داستان را با همه ارتباطات خود (مخاطبین خود و هرکس دیگری که با آنها یک به یک صحبت کرده‌اید) به اشتراک بگذارید. اگر تصمیم بگیرید داستانی را برای یک گروه پست کنید، دیگران می توانند واکنش نشان دهند، به آن پاسخ دهند و آن را به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر، تنها افرادی که Stories را خواهند دید، سایر آزمایش کنندگان بتا هستند. اگر نمی‌خواهید داستان‌ها را در سیگنال ببینید، می‌توانید آن‌ها را در تنظیمات خاموش کنید. با این حال، این شما را از ارسال استوری های خود باز می دارد.

باید دید که آیا Stories می‌تواند به سیگنال کمک کند تا افراد زمان بیشتری را در برنامه صرف کنند یا حتی کاربران جدیدی وارد کنند. اینستاگرام یکی از پرکاربردترین ویژگی‌های اسنپ چت را با برداشتی که از استوری داشت به دست آورد. آنها اکنون بخش اصلی تجربه اینستاگرام هستند. با این حال، هر پلتفرمی که Stories را امتحان کرده است، به آن پایبند نیست. در سال 2021، توییتر و لینکدین هر دو ویژگی Stories خود را پس از کمتر از یک سال کنار گذاشتند.

اشتراک گذاری