امروز:1 اردیبهشت 1403

توییتر از ویدیوی «غوطه‌ور» به سبک TikTok استقبال می‌کند

ویدیوها در توییتر اکنون بسیار شبیه TikTok هستند. این شرکت اعلام کرد که برای تماشای کلیپ ها به یک پخش کننده ویدیوی تمام صفحه “غوطه ور” تغییر می کند. همچنین در حال قرض گرفتن ژست «تند کشیدن به بالا» است که به افراد اجازه می‌دهد تا بی‌وقفه ویدیوهای بیشتری را در پلتفرم مرور کنند.

این به‌روزرسانی باعث می‌شود تماشای ویدیوها در توییتر، حداقل از نظر رابط کاربری، بیشتر شبیه به مرور TikTok یا Reels اینستاگرام باشد. این تغییرات در حال حاضر محدود به برنامه iOS توییتر است، اما این شرکت گفت که یک به‌روزرسانی مشابه برای اندروید ممکن است در هفته‌های آینده ارائه شود.

در حالی که توییتر مدت‌هاست ویدیو، به‌ویژه ویدیوی زنده را در بخش‌های مختلف اپلیکیشن خود تبلیغ می‌کند، این تغییر یکی از تهاجمی‌ترین حرکات این شرکت برای فشار دادن ویدیو به کاربرانش است. همچنین ممکن است بحث برانگیز باشد، زیرا برخی از کاربران ممکن است ویدیوهای تمام صفحه جدید را مختل کنند. این شرکت خاطرنشان می کند که کاربران می توانند با استفاده از فلش عقب در گوشه سمت چپ بالای یک کلیپ به توییت اصلی برگردند.

به طور جداگانه، توییتر همچنین در حال آزمایش تغییری است تا افراد بیشتری را به سمت محتوای ویدیویی در پلتفرم خود سوق دهد. این شرکت در حال آزمایش بخش جدیدی برای توصیه های ویدیویی در صفحه کاوش توییتر است. این پیشنهادها «برای افرادی در کشورهای منتخب که از توییتر به زبان انگلیسی در iOS و Android استفاده می‌کنند، در دسترس خواهد بود».

اشتراک گذاری