امروز:10 فروردین 1403

Square قابلیت Tap to Pay را در آیفون در دسترس همه فروشندگان آمریکایی قرار داد

Square پس از اجرای یک برنامه دسترسی زودهنگام در چند ماه گذشته، راه حل Tap to Pay خود را برای آیفون به صورت عمومی راه اندازی کرده است. این بدان معناست که فروشندگان در سرتاسر ایالات متحده اکنون می توانند از برنامه Point of Sale شرکت برای دریافت پرداخت از مشتریان با استفاده از آیفون خود در هر کجا که هستند استفاده کنند. مطمئناً، آنها باید یک آیفون جدیدتر داشته باشند – قدیمی ترین مدلی که می تواند این ویژگی را اجرا کند، آیفون 11 است – اما برای دسترسی به این ویژگی نیازی به خرید سخت افزار اضافی ندارند.

مانند هر سیستم نقطه فروش دیگری، فروشندگان فقط باید در اپلیکیشن Square زنگ فروش را اعلام کنند و سپس از مشتری بخواهند با استفاده از کارت های اعتباری و نقدی بدون تماس یا Apple Pay و سایر کیف پول های دیجیتال پرداخت کند. Square امیدوار است که این راه حل بتواند حتی برای بازرگانان کوچک راه آسانی برای انجام تجارت حضوری فراهم کند. در اطلاعیه خود، این شرکت همچنین به یک نگرانی امنیتی بالقوه اشاره کرد و گفت که اپل شماره کارت را در دستگاه فروشنده یا سرورهای خود ذخیره نمی کند.

اسکوئر ابتدا اعلام کرد که قصد دارد از Tap to Pay اپل در آیفون‌ها پشتیبانی کند، که غول فناوری در ماه می، در ماه ژوئن در حال آزمایش آن در مرکز بازدیدکنندگان خود دیده شد. برنامه دسترسی زودهنگام خود را در همان زمان باز کرد تا به فروشندگان و خرده فروشان منتخب این فرصت را بدهد که آن را امتحان کنند. یکی از شرکت‌کنندگان گفت که این امر به کسب‌وکارشان اجازه می‌دهد تا مشتریان جوان‌تری را که ترجیح می‌دهند با کیف پول دیجیتال و کارت‌های غیرتماسی خود پرداخت کنند، بهتر بپذیرد.

اشتراک گذاری