امروز:31 فروردین 1403

چرا باید از سرور مجازی آلمان برای سایت خود استفاده کنیم؟

وقتی سرعت و پایداری یک وبسایت از طریق میزبانی VPS انقدر ارتقا پیدا می کند، طبیعی است که به دنبال بهترین لوکیشن برای خرید سرور مجازی مناسب کسب و کار خود باشید!

یک سرور مجازی می تواند تجربه مشتریانی که به صورت آنلاین از سایت شما بازدید می کنند را بهبود ببخشد و تعادل بین هزینه و عملکرد را برای سایت شما فراهم کند.

ولی چرا وقتی صحبت از سرور مجازی برای میزبانی وبسایت می شود، سرور مجازی آلمان بیشتر از بقیه جلب توجه می کند؟ مطمئناً دلایلی مثل کارایی و سرعت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه باعث شده است که در دنیای وبسایت به این درجه از محبوبیت دست پیدا کند. آشنایی با این سرور مجازی و ویژگی های آن به شما کمک می کند که در انتخاب خود مصمم تر باشید:

سرور مجازی چیست؟

سرور یک کامیپوتر قدرتمند است که فایل ها و پایگاه داده های وبسایت را نگهداری می کند. در واقع، وقتی یک بازدید کننده می خواهد به وبسایت شما دسترسی پیدا کند، درخواست خود را به سرور شما ارسال می کند و فایل های لازم برای را از طریق اینترنت ارائه می دهد.

سرور مجازی یک نسخه مجازی شده از سرور واقعی است. به این صورت که ارائه دهندگان سرور مجازی با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای خاص، منابع سخت افزاری سرور فیزیکی را به صورت مجازی بین چند سرور به اشتراک می گذارند و بین چند کاربر به اشتراک می گذارند.

پس شما با استفاده از میزبانی VPS وبسایت خود را در محفظه ایمن با منابع تضمین شده (حافظه، فضای دیسک، CPU و …) راه اندازی می کنید. مزیت دیگر سرور مجازی این است که با دسترسی سطح ریشه تجربه ای مشابه یک سرور اختصاصی قدرتمند دارید ولی با هزینه بسیار کمتر.

سرور مجازی آلمان

سرورهای مجازی هر کدام سرور فیزیکی مخصوص به خود دارند که دیتاسنترها هم میزبان سرورهای فیزیکی هستند. موقعیت مکانی این دیتاسنتر مشخص کننده لوکیشن سرور مجازی است. سرور مجازی آلمان، نسخه مجازی سازی شده سرور اختصاصی است که دیتاسنتر آن در یکی از شهرهای آلمان قرار دارد.

خرید سرور مجازی آلمان امتیازات زیادی را برای سایت شما به همراه دارد که مهم ترین آنها عبارت اند از:

سرعت بالا

با توجه به اینکه دیتاسنترهای سرور مجازی آلمان در اروپا قرار دارد، به خاطر زیرساخت قوی و شبکه قدرتمند و وسیع اینترنتی اروپا، پهنای باند زیادی در اختیار کاربران قرار می دهد. از این طرف هم چون سرعت یکی از مهم ترین فاکتورهای بهبود سئو و رضایت کاربران است، پینگ پایین و سرعت دانلود/آپلود بالای این سرور مجازی می تواند به نقطه قوت سایت تبدیل شود. دلیل اصلی محبوبیت این سرور مجازی در بین سایت های ایرانی پربازدید هم همین پینگ تایم پایین است.

آپتایم بالا

میزان دسترس بودن سرور هم نقش مهمی در ارتقا کیفیت سرویس های یک وبسایت دارد. به همین دلیل است که صاحبان وبسایتی که دوست دارند صفحات و سرویس های آنها همیشه در دسترس کاربران اینترنتی باشد، سرور مجازی آلمان را ترجیح می دهند.

سرور فیزیکی قدرتمند

وبسایت هایی که ترافیک بالایی دارند و برای پیشبرد اهداف خود به منابع قدرتمند و باکیفیتی نیاز دارند با استفاده از سرور مجازی آلمان می توانند به همه محدودیت های خود از لحاظ سخت افزاری پایان بدهند. دیتاسنترهای آلمانی همیشه در اسرع وقت نسبت به آپدیت سرورهای خود اقدام می کنند و چون قیمت سخت افزار در اروپا پایین است، برای آپدیت منابع سخت افزاری سرورها با هزینه بالایی مواجه نیستند.

سرور مجازی آلمان را از کجا بخریم؟

با توجه به این مزایا، تقاضا برای خرید سرور مجازی آلمان بسیار بالا است. به همین خاطر ارائه دهندگان زیادی این سرور مجازی را در لیست سرویس های خود قرار می دهند؛ اما مثل هر محصول یا سرویس دیگر، موقع خرید سرور مجازی آلمان نیز باید معیارهای خود را مشخص کنید و انتخاب خود را بر اساس ویژگی های پلن های مربوط به ارائه دهنده موردنظر انجام دهید تا بعداً دچار پشیمانی نشوید.

شرکت آسام سرور یکی از معتبرترین و بهترین های این حوزه است و به خاطر این که کاربر از لحاظ عملکرد دچار محدودیت نباشد، علاوه بر تامین سرعت بالا و ارائه سخت افزار قوی، تمام تلاش خود را کرده است تا رضایت کاربران را جلب کنند.

به این نکته هم توجه داشته باشید که هر سایت از لحاظ بازدید، میزان آپلود/دانلود و ترافیک می تواند سیر صعودی داشته باشد و امکان ارتقای سرور مجازی آلمان باعث می شود عملکرد رو به رشد سایت شما دچار افت نشود. پس نیازی نیست که نگران این مسئله باشید چون تمام سرور های مجازی شرکت آسام سرور قابل ارتقا هستند.

همچنین امکان میزبانی از چند وبسایت در سرور مجازی آلمان یکی دیگر از برتری های آسام سرور است که به شما کمک می کند در این زمینه نیز با محدودیتی روبرو نباشید.

در کل، اگر دوست دارید بر اساس نیازمندی های خود بهترین انتخاب را داشته باشید و از لحاظ هزینه هم زیاد به مشکل برنخورید، سرور مجازی آلمان شرکت آسام سرور گزینه مناسبی برای شماست.

فراموش نکنید که در ابتدای هر انتخاب، هر دودلی و هر تصمیمی می توانید با بهره مندی از پشتیبانی تیم مجرب آسام سرور مسیر روشن تری برای سایت و کسب و کار خود رقم بزنید.

اشتراک گذاری