امروز:6 اردیبهشت 1403

الکسا در اپدیت جدید، پاسخ سوالات را با نام برند می دهد

ببینید، مشکل این است که مردم به اندازه کافی خرید نمی کنند. برای رفع این مشکل، آمازون روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال معرفی یک ویژگی جدید الکسا با نام «مشتریان از الکسا می‌پرسند» است که در آن «مارک‌های خبره» به سؤالات مشتریان مانند «چگونه می‌توانم موهای حیوانات خانگی را از روی فرشم پاک کنم؟» پاسخ می‌دهند. که اتفاقاً به طور برجسته ای محصول خاص آن برند را نشان می دهد.

به گفته این شرکت، برندها ابتدا باید در ثبت نام تجاری آمازون ثبت نام کنند تا به مرکز فروشندگان دسترسی پیدا کنند، جایی که می توانند سوالاتی را که مشتریان از دستگاه های الکسای شبکه ای خود می پرسند، مشاهده و پاسخ دهند. بر اساس گزارش ها، هر دو پرسش و پاسخ، قبل از اینکه مرتبط ترین پاسخ ها به صورت زنده منتشر شوند، از تیم نظارت بر محتوای شرکت عبور می کنند.

این برنامه با انتشار محدود در اکتبر امسال راه اندازی می شود و قبل از اینکه تا سال 2023 به همه مارک های واجد شرایط ایالات متحده گسترش یابد. کاربران الکسا پاسخ ها را در اواخر سال 2022 در نوار جستجوی آمازون و در دستگاه های اکو تا اواسط سال آینده مشاهده خواهند کرد.

اگرچه این وحشتناک ترین استفاده ای از الکسا نیست که در سه ماهه سوم 2022 از شرکت دیده ایم – این افتخار نصیب غول هایی می شود که فکر می کنند استفاده از رد پای آوازی نان شما مانند یک عروسک شنیداری ایده خوبی است – اما یکی از نگران کننده ترین آنها است. . آمازون هدف خود را برای نظارت (و متعاقباً سود بردن) از هر جنبه ای از زندگی عمومی و خصوصی ما که می تواند به آن دسترسی داشته باشد پنهان نکرده است – چه دانستن عادات خرید ما، عادات تماشا، عادات غذایی، بدیهی است عادات تمیز کردن ما، و به زودی، عادات بهداشتی ما. و اگر این اعلامیه نشانه ای برای آینده داشته باشد، دریافت پاسخ های قابل اعتماد حتی به سؤالات اساسی برای هر کسی که در فضای گسترده آنلاین آمازون حرکت می کند بسیار دشوارتر خواهد شد.

اشتراک گذاری