امروز:31 فروردین 1403

بازی “Warzone” در سال 2023 برای موبایل عرضه می شود

بازی Call of Duty با Warzone Mobile دو برابر می‌شود، یک نبرد رویال که در سال 2023 به سراغ دستگاه‌های Android و iOS می‌رود. Call of Duty: Warzone Mobile دارای مسابقات 120 نفره با اپراتورها، سلاح‌ها، مکان‌ها و مبارزات آشنا برای طرفداران Warzone خواهد بود. . این بازی از Battle Pass مشترک، ویژگی‌های اجتماعی و پیشرفت متقابل با Modern Warfare II و Warzone 2.0 پشتیبانی می‌کند، که هر دو در پایان سال 2022 منتشر می‌شوند. بازی پایه رایگان خواهد بود.

اکتیویژن جزئیاتی در مورد ریزتراکنش‌های احتمالی در Warzone Mobile به اشتراک گذاشته نیست، اما احتمالاً چنین خواهد بود. خریدهای درون بازی از زمان معرفی Call of Duty: Mobile در سال 2019 انجام شده است، و به نظر می رسد که این طرح برای Activision به خوبی انجام شده است – این استودیو در کمتر از سه مورد، بیش از 1.5 میلیارد دلار از بازیکنان اندروید و iOS کاهش داده است. سال، به گفته SensorTower. Call of Duty: Mobile بیش از 650 میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است.

اگر Call of Duty: Mobile یک بازی آزمایشی بود، Warzone Mobile آخرین بازی Activision است. Warzone Mobile بخشی از یک طرح یکپارچه سازی برای کل فرنچایز Call of Duty است، با Activision که قسط سالانه را جمع آوری می کند، Warzone و موبایل در یک اکوسیستم با فناوری زیربنایی یکسان بازی می کنند. این حرکت پیشرفت مشترک، اجتماعی شدن و پرداخت‌ها را در پلتفرم‌ها و عناوین باز می‌کند و Call of Duty را بیشتر به یک حالت ذهنی تبدیل می‌کند تا یک بازی ویدیویی.

اگرچه این فرنچایز به روش‌های جدیدی گرد هم می‌آید، Warzone Mobile فهرست‌های پخش، رویدادها و محتوای مخصوص موبایل را ارائه می‌کند. Activision همچنین گزینه های شخصی سازی عمیق را برای بازی دستی وعده می دهد. این بازی با کمک استودیوهای متعددی از جمله Activision Shanghai، Beenox، Digital Legends و Solid State Studios در حال توسعه است. پیش‌ثبت‌نام برای Warzone Mobile اکنون در Google Play فعال است.

اشتراک گذاری