امروز:29 اردیبهشت 1403

اسنپ ​​چت برای وب اکنون برای همه در دسترس است

ویژگی‌های پیام‌رسانی و چت ویدیویی اسنپ چت برای اولین بار در ماه جولای به مرورگرها راه یافت، اما فقط در بازارهای منتخب و برای مشترکین +Snapchat. اکنون، اسنپ چت برای وب سرانجام برای همه کاربران این برنامه پیام رسانی در سراسر جهان در دسترس است. این می تواند انتخاب بهتری برای کاربرانی باشد که کارهای زیادی برای تایپ کردن و ارسال پیام دارند، زیرا آنها به صفحه بزرگتری نگاه می کنند و به یک صفحه کلید واقعی دسترسی دارند.

رابط وب بسیار ابتدایی است، اما می توان از آن برای ارسال عکس و برقراری تماس های صوتی و تصویری نیز استفاده کرد. سخنگوی شرکت قبلاً به ما گفته بود که تماس ویدیویی اخیراً در بین کاربران آن محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. دسترسی کاربران به این ویژگی در وب می‌تواند منجر به تماس‌های ویدیویی طولانی‌تر شود. این سخنگوی همچنین به ما گفت که اسنپ می‌تواند ویژگی‌های اصلی خود را در صورت وجود تقاضای کافی به رابط وب بیاورد.

علاوه بر این، اسنپ ویجت های صفحه قفل را برای آیفون راه اندازی کرده است که اکنون iOS 16 منتشر شده است. ویجت‌ها به کاربران اجازه می‌دهند میانبرهایی برای مکالمه‌هایی که می‌خواهند ایجاد کنند – شاید برای افرادی که اغلب با آنها صحبت می‌کنند – تا بتوانند با یک ضربه، چت‌ها را از روی صفحه نمایش خود فعال کنند.

در مورد میانبرها، برنامه اسنپ چت میانبرهای جدیدی را در بالای صفحه چت خود ارائه خواهد کرد. آنها دسترسی به اسنپ های خوانده نشده، چت های دوستان و پاسخ به داستان ها را برای کاربران آسان می کنند. آنها همچنین یادآورهایی را برای تولدها یا مکالماتی که کاربران هنوز به آنها پاسخ نداده اند نشان می دهند. در نهایت اسنپ استیکرهای سوالی را معرفی کرده است که کاربران می توانند در استوری ها و اسنپ های خود پست کنند. این شرکت گفت این ویژگی‌ها به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، اگر هنوز این کار را نکرده باشند.

اشتراک گذاری