امروز:6 اردیبهشت 1403

آزمایش TikTok از شما می خواهد که پست های روزانه به سبک BeReal با دوستان خود به اشتراک بگذارید

nstagram تنها کسی نیست که امیدوار است از روند به اشتراک گذاری روزانه عکس استفاده کند. TikTok یک ویژگی آزمایشی Now رونمایی کرده است که دقیقاً مانند BeReal از شما می‌خواهد یک عکس (با استفاده از دوربین‌های جلو و عقب) یا ویدیوی ۱۰ ثانیه‌ای پست کنید تا به دوستان بگویید که هر روز چه می‌کنید. پس از دریافت یک درخواست زمان‌بندی تصادفی، یک پنجره محدود برای اشتراک‌گذاری محتوا خواهید داشت. به طور موثر، این یک به روز رسانی وضعیت بصری است.

به گفته این شبکه اجتماعی، این آزمایش در “هفته های آینده” انجام خواهد شد. TikTok Now از طریق برنامه معمولی در ایالات متحده در دسترس است، اما ممکن است آن را به عنوان یک برنامه اختصاصی در کشورهای دیگر نیز بیابید. جای تعجب نیست که این شرکت برخی از ویژگی ها را برای نوجوانان محدود می کند. هر فردی زیر 16 سال که در برنامه Now حسابی ایجاد کند، به طور پیش‌فرض به مشاهده خصوصی خواهد بود. نوجوانان بین 13 تا 15 سال فقط می توانند نظرات دوستان را دریافت کنند و همه افراد زیر 18 سال نمی توانند محتوای خود را در Explore به اشتراک بگذارند.

TikTok بیشتر برای فریب دادن ویژگی‌های رقبا استفاده می‌کند تا برعکس. با این حال، دیدن دلایل قرض گرفتن مفهوم اصلی BeReal آسان است. پست‌های روزانه می‌تواند باعث شود که به TikTok بازگردید. آنها همچنین اهمیت دوستان را افزایش می دهند – اگر می دانید به روز رسانی های مکرر را مشاهده خواهید کرد، ممکن است بخواهید افراد بیشتری را به حلقه اجتماعی خود اضافه کنید. از این نظر، Now می تواند نقش TikTok را به همان اندازه که می تواند نتیجه شرکت را بهبود بخشد، تغییر دهد.

اشتراک گذاری