امروز:31 فروردین 1403

گزارش شده است که زوم در حال توسعه برنامه های ایمیل و تقویم است

Zoom ممکن است جاه طلبی داشته باشد که تجارت خود را فراتر از تماس ویدیویی گسترش دهد. به گفته The Information، این شرکت بیشتر از دو سال گذشته را صرف توسعه ایمیل و مشتریان تقویم خود کرده است. Zoom که در داخل با نام های Zmail و Zcal شناخته می شود، می تواند این برنامه ها را در کنفرانس سالانه Zoomtopia در ماه نوامبر معرفی کند. Zoom بلافاصله به درخواست Engadget برای اظهار نظر پاسخ نداد.

احتمالاً از خود می‌پرسید، آیا جهان به مجموعه بهره‌وری دیگری نیاز دارد؟ با نگاهی به آن از دیدگاه زوم، اطلاعات نشان می دهد که این شرکت ممکن است برنامه ها را برای بقای خود ضروری ببیند. در نگاه اول، زوم بهتر از بسیاری از عزیزان همه گیر عمل می کند، زیرا اخیراً 1.1 میلیارد دلار درآمد سه ماهه ثبت کرده است. اما در زیر این نتایج، شرکت شاهد رشد آهسته و کاهش قیمت سهام آن به سطوح قبل از همه‌گیری بوده است.

همچنین خود را در وضعیت مشابهی می بیند که بسیاری از شرکت ها در رقابت با گوگل و مایکروسافت اخیراً مجبور شده اند با آن مقابله کنند. یکی از نقاط ضعف قابل توجه زوم این است که بسیاری از کسب و کارها از برنامه همراه با Workspace و Office 365 استفاده می کنند. این مجموعه ها مجموعه های جامعی هستند که می توانند اکثر نیازهای بهره وری یک شرکت را پوشش دهند. در بازاری که کسب‌وکارها دائماً به دنبال کاهش هزینه‌ها هستند، این موقعیت مناسبی برای حضور در آن نیست. در عین حال، سخت می‌توان دید که چگونه سرویس‌گیرندگان ایمیل و تقویم به زوم کمک می‌کنند تا رقبای خود را شکست دهد، در حالی که گوگل و مایکروسافت سال‌ها صرف پرداختن به جی‌میل کرده‌اند. و Outlook و آن محصولات بر بازار تسلط دارند.

اشتراک گذاری