امروز:7 اردیبهشت 1403

بازی The Sims 4 از ماه آینده رایگان خواهد بود

تقریباً دقیقاً هشت سال پس از اولین عرضه بر روی رایانه شخصی، بازی The Sims 4 به صورت رایگان عرضه می شود. از 18 اکتبر، ناشر EA برای دانلود بازی پایه روی مک، رایانه شخصی، پلی استیشن 4، PS5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند. اگر قبلاً هزینه نسخه اصلی را پرداخت کرده‌اید یا تصمیم به خرید آن قبل از اکتبر گرفته‌اید. هفدهم، این شرکت کیت Desert Luxe آینده را به شما هدیه می دهد. این DLC با تعدادی مبلمان با مضمون بیابان جنوب غربی ارائه می شود.

توجه داشته باشید که EA 12 الحاقیه برای The Sims 4 منتشر کرده است، و اگر تصمیم بگیرید که این بازی را به صورت رایگان بازی کنید، بسیاری از ویژگی‌هایی را که باعث می‌شود بازی در سال 2022 بسیار جذاب به نظر برسد را از دست خواهید داد. به عنوان مثال، بدون Cats & Dogs DLC نصب شده است، سیم‌کارت‌های شما نمی‌توانند همراه گربه‌سانی یا سگ‌دار داشته باشند.

در مورد اینکه اخبار امروز برای آینده بازی چه معنایی دارد، EA می‌گوید که توسعه‌دهنده Maxis «بیش از همیشه به توسعه تجربیات جدید و معنادار برای بازیکنان اختصاص دارد و به توسعه و انتشار بسته‌ها، کیت‌ها و بسته‌های تحویل سریع Sims در آینده قابل پیش‌بینی ادامه خواهد داد. ” با توجه به این نکته، این دو در تاریخ 18 اکتبر پخش زنده YouTube و Twitch را میزبانی خواهند کرد تا آنچه را که در آینده برای این فرنچایز وجود دارد به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری