امروز:6 اردیبهشت 1403

بهترین روش ساخت شماره مجازی برای تلگرام

تلگرام یکی از اپلیکیشن های معروف و محبوب است. بسیاری از کاربران این اپلیکیشن، تمایل دارند چند اکانت مختلف در یک گوشی از تلگرام داشته باشند. به همین دلیل روش ساخت شماره مجازی برای تلگرامرا راه حل خود می دانند.

در نتیجه به دنبال بهترین روش ساخت شماره مجازی برای این اپلیکیشن مورد علاقه خود هستند. روش های متنوعی برای این مهم وجود دارند. در نهایت انتخاب با خود کاربر است که چه روشی را برای تهیه شماره مجازی انتخاب کنند. در ادامه با نحوه ساخت شماره مجازی تلگرام خواهیم پرداخت.

شماره مجازی تلگرام چیست؟

شماره مجازی تلگرام

شماره مجازی تلگرام یک شماره آنلاین است که برای داشتن یکی از این شماره ها بایستی یکی از روش های متداول را امتحان کرد. خرید شماره مجازی تلگرام برای ساخت اکانت ایمن و بین المللی در اپلیکیشن تلگرام کاربرد دارد. با استفاده از این شماره می توان چندین اکانت تلگرام را به صورت همزمان در گوشی خود داشت.

همچنین به وسیله این شماره به راحتی با سراسر دنیا از طریق تلگرام ارتباط برقرار کرد. پس نیاز به شماره مجازی در دنیای امروزی امری عادی برای کاربران محسوب می شود. شماره مجازی تلگرام این قابلیت را دارد تا اکانت های مختلف با کاربری های مختلف داشت.

همچنین اکانت بین المللی و ایمن نیز یکی دیگر از امکاناتی است که شماره مجازی برای کاربر فراهم می کند. پس حفظ حریم خصوصی و داشتن چند اکانت و همچنین تماس بدون قید و شرط با سراسر دنیا دلایل اصلی و مهم استفاده از شماره مجازی می باشند.

شماره مجازی تلگرام رایگان

برنامه های زیادی وجود دارند که از طریق آنها میتوان شماره مجازی برای تلگرام دریافت کرد. هر یک از روش ها نیز دارای خصوصیاتی هستند که مربوط به نحوه ساخت شماره و همچنین امکانات برنامه می باشند. تمامی برنامه های موجود از بهترین های روش ساخت شماره مجازی برای تلگرام محسوب می شوند. بنابراین لازم به ذکر است هیچ کدام از برنامه های موجود شماره مجازی ساخته شده را تضمین نمی کنند یعنی هیچ گارانتی به کاربر تعلق نمی گیرد.

بسیار اتفاق افتاده است که پس از دریافت کد تایید و درج آن در برنامه با عدم تایید مواجه شده ایم. دلایل این مشکل فنی بوده و خارج از بحث است. پس باید در زمان ساخت به این موضوع توجه داشت. نکته مهم دیگری که در مورد شماره مجازی وجود دارد مربوط به اطلاعات دقیق در خصوص انقضای این شماره می باشد.

در نتیجه بایستی به موقع اقدام به تمدید و شارژ دوباره آن کرد. پیام رسان تلگرام یکی از پیام رسان هایی ایمن می باشد که اکانت های غیر واقعی را به صورت خودکار ریپورت می کند. در نتیجه قبل از رخ دادن این اتفاق برای اکانت مربوطه حتما بایستی اقدام لازم برای خرید دوباره شماره مجازی و یا تمدید آن انجام داد.

به همین دلیل ساخت شماره مجازی از سایت و یا برنامه های مختلف زیاد توصیه نمی شود. البته این روش برای افراد حرفه ای و کاربلد کار ساده ای است. پس از این جهت دچار مشکل نخواهند شد. اما اگر کاربر تجربه موفق نشدن در ثبت شماره مجازی دارند چه باید کرد؟

روش ساخت شماره مجازی برای تلگرام

  • استفاده از اپلیکیشن رایگان smart call

یکی از برنامه های مجازی رایگان که با استفاده از آن ساخت شماره مجازی برای تلگرام میسر می شود قطعا smart call یا اسمارت کال می باشد. این برنامه در نوع خود بسیار کم حجم می باشد. برای داشتن شماره مجازی تلگرام ثبت نام در این برنامه لازم است.

خرید شماره مجازی برای تلگرام از سایت های مختلف

شماره مجازی ارائه شده توسط این شماره متعلق به کشور اندونزی است به همین جهت باید پیش شماره 0062 را در اختیار اپلیکیشن تلگرام گذاشت تا ساخت اکانت صورت بگیرد. شیوه ثبت نام در این برنامه به این صورت است که بایستی شماره تلفنی برای دریافت رمز و کد تایید در اطلاعات حساب کاربری وارد کرد.

شماره مجازی ارسالی شده برای کاربر فقط یک بار قابل استفاده می باشد. به این معنی در صورتی که فقط برای ساخت اکانت پیام رسان تلگرام استفاده شود دیگر برای سایر پیام رسان ها امکان پذیر نخواهد بود. به طور مثال برای داشتن اکانت واتساپ با شماره مجازی بایستی شماره مجازی دیگری را ساخت.

  • استفاده از اپلیکیشن رایگان talk2

بهترین روش ساخت شماره مجازی برای تلگرام استفاده از اپلیکیشن های مختلف است. talk2 یکی از اپلیکیشن های مطرح در ساخت شماره مجازی برای تلگرام است. این برنامه دارای عملکرد و محیط کاربری بسیار خوبی است زیرا کار کردن با آن بسیار ساده می باشد.

برای داشتن شماره مجازی تلگرام و یا هر برنامه و پیام رسان اجتماعی می توان بر روی برنامه talk2 حساب باز کرد. برای ثبت نام در این برنامه نیاز به ارائه شماره تلفن خود کاربر می باشد. زیرا کد فعال سازی برای کاربر از طریق پیامک به شماره واقعی ارسال خواهد شد.

این برنامه شماره مجازی کشور فیلیپین را به کاربران ارائه می دهد. در نتیجه پس از ساخت و دریافت کد تایید بایستی با پیش شماره 0063 شماره را در ساخت اکانت تلگرام وارد کرد. شماره مجازی ساخته شده قابل شارژ می باشد. اما در صورتی که در این سایت ثبت نام انجام شود نیازی به شارژ شماره نخواهد بود.

خرید شماره مجازی برای تلگرام از سایت های مختلف

شماره مجازی تلگرام رایگان

پیشتر اشاره شد که روش های ساخت شماره مجازی برای تلگرام متنوع می باشند. استفاده از اپلیکیشن های ساخت راه حل خوبی به نظر می رسد. اما ممکن است به هر دلیلی کار با این برنامه ها برای برخی از افراد سخت باشد.

همچنین اشاره شد که ممکن است شماره ساخته شده به زودی نیاز به تمدید داشته باشد و یا اصلا از سوی پیام رسان تایید نشود. در این صورت چه باید کرد؟ استفاده از پنل فروش شماره مجازی برخی از سایت ها نیز روشی مطمئن تر برای استفاده از شماره مجازی خواهد بود.

بسیاری از سایت ها اقدام به ارائه شماره مجازی برای تلگرام کرده اند. قطعا درخواست گارانتی از مدیران فروش این سایت ها کار ساده تری خواهد بود. به همین جهت بهترین روش ساخت شماره مجازی برای تلگرام خرید از سایت های معتبر و با سابقه می باشد.

برای آشنا شدن با سایت های فروش شماره مجازی برای تلگرام می توان با سرچ ساده در گوگل با انواع سایت های مختلف آشنا شد. در نتیجه شماره مجازی مطمئن و بدون ریپورت مربوط به هر کشوری را با قیمت ارزان خریداری کرد.

جمع بندی

بهترین روش ساخت شماره مجازی برای تلگرام استفاده از برنامه های معتبری است که کاربران زیادی رضایت خود را از این برنامه اعلام کرده اند. استفاده از دو اپلیکیشن نام برده در متن یکی از روش های خوب برای ساخت شماره مجازی برای تلگرام می باشند.

علاوه بر اپلیکیشن ها سیستم های مختلفی نیز برای ساخت شماره مجازی تلگرام وجود دارند. البته در صورت عدم موفقیت در این برنامه ها روش سومی نیز وجود دارد. خرید از سایت های اینترنتی مطمئن و معتبر می باشد. لازم به ذکر است که همه سایت های فروش پنل خدماتی خود را با قیمت های متفاوتی ارائه می دهند. در هر صورت هزینه خرید شماره مجازی زیاد نیست.

پیام رسان اجتماعی تلگرام از کاربری با ایمنی زیادی برخوردار است. در نتیجه ساخت شماره مجازی برای تلگرام کار سختی است. چون امکان ریپورت شدن شماره یا همان اکانت توسط خود تلگرام بسیار زیاد است. پس حتما از شماره مجازی معتبر بایستی استفاده کرد.

اشتراک گذاری