امروز:6 اردیبهشت 1403

پرکابردترین لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل شامل محصولات مختلفی از جمله گلس، محافظ صفحه، هدفون و هندزفری، کابل و شارژر، اسپیکر بلوتوثی، ساعت هوشمند، پاور بانک و مواردی از این قبیل است. به اقتضای خرید گوشی‌های هوشمند، خرید لوازم موبایل ضرورت پیدا کرده است. لوازم جانبی موبایل در استفاده‌ی راحت‌تر از آن به ما کمک می‌کنند. هرکدام از این لوازم کاربرد مختص به خود را دارند و معمولا کاربران بسته به نیازشان لوازم سازگار با موبایل خود را خریداری می‌کنند.

پرکابردترین لوازم جانبی موبایل

معمولاً پس از خرید گوشی موبایل خرید لوازم جانبی گوناگون ضرورت پیدا می‌کند. با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند امروزی با مبالغ چند میلیونی به فروش می‌رسند، طبیعی است با خرید گارد و گلس موبایل به فکر محافظت و حفظ ایمنی آن‌ باشیم؛ همچنین برخی اکسسوری موبایل همچون هندزفری، هدفون و یا اسپیکر، استفاده از موبایل را برای ما لذت‌بخش‌تر می‌کنند. در شرایط مختلفی ما نیاز به یک منبع برق برای شارژ گوشی موبایل خود پیدا می‌کنیم به همین دلیل خرید پاوربانک‌ها نیز بسیار اهمیت پیدا کرده‌اند. امروزه استفاده از ساعت‌های هوشمند به جای ساعت‌های معمولی، خیلی همه‌گیر شده است. این ساعت‌ها کاربردهای گسترده‌تری نسبت به ساعت معمولی دارند. در اینجا چند مورد از ملزومات موبایل و کاربرد آن‌ها را بیان کرده‌ایم؛ پس لطفا تا پایان همراه ما باشید.

  • محافظ صفحه نمایش گوشی (گلس گوشی)

صفحه نمایش مهم‌ترین و گران‌ترین قسمت موبایل است. درواقع اگر این صفحه آسیب ببیند، هزینه‌ی تعمیر آن مبالغ بسیار بالایی خواهد بود. حتی اگر خیلی هم مراقبت موبایلتان باشید، ممکن است صفحه نمایش گوشی در اثر تماس با اشیاء مختلف خط خورده شود. این خط و خش‌ها ظاهر گوشی موبایل شما را برهم می‌زنند و در هنگام استفاده از موبایل چشم شما را اذیت خواهند کرد.

بهترین کار برای محافظت از صفحه نمایش موبایل، خرید گلس یا محافظ گوشی است. انواع مختلفی از گلس‌ موبایل در بازار موجود است؛ برای مثال، گلس‌ سرامیکی، گلس شیشه‌ای، برچسب نانو، گلس‌های مات و گلس حریم شخصی (پرایوسی) را می‌توان نام برد. هرکدام از این گلس‌ها در اندازه‌های مختلف و مناسب گوشی‌های گوناگون هستند که با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند.

  • گارد موبایل (قاب گوشی)

استفاده از گارد برای موبایل ممکن است ظاهر اصلی موبایل شما را پنهان کند، اما عاقلانه‌ترین کار برای پیشگیری از آسیب دیدن بدنه‌ی موبایل استفاده از گارد است. با نصب گارد بر روی موبایل دیگر نگران افتادن و سقوط موبایل خود نخواهید بود؛ زیرا گاردهای موبایل موجود در بازار در انواع سیلیکونی، چرمی، ژله‌ای و غیره به خوبی از بدنه‌ی موبایل محافظت می‌کنند و مانع از آسیب وارد شدن به آن خواهند شد.

  • اسپیکر بلوتوثی

اسپیکرها نیز از ملزومات مهم و پرکاربردی هستند که جهت تقویت صدای موبایل به‌کار برده می‌شوند. انواع مختلفی از اسپیکر در بازار موجود هستند. در این میان، اسپیکر بلوتوثی به دلیل جابه‌جابی و حمل آسان، طرفداران بیشتری دارد. موارد متعددی در هنگام خرید اسپیکر صوتی موردتوجه قرار می‌گیرند؛ ازجمله توان خروجی، نسخه‌ی بلوتوث دستگاه و نسبت به سیگنال به نویز را می‌توان نام برد. لازم به ذکر است که اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار ایران توسط برندهای معروف همچون سونی، شیائومی، جی بی ال و هارمن کاردن تولید شده‌اند؛ اسپیکرهای هرکدام از این برندها با قیمت متفاوتی به فروش می‌رسند.

  • هدفون و هندزفری

هدفون و هندزفری دو وسیله‌ی پرکاربرد و از مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و رایانه به شمار می‌آیند. افراد به‌طور روزانه در محل کار، جهت گوش دادن به موسیقی یا شنیدن صدای موبایل باکیفیت بهتر خصوصا در امکان شلوغ به هدفون و هندزفری نیاز پیدا می‌کنند. بنا به تقاضای زیاد در بازار، انواع مختلفی از هدفون و هندزفری در طرح‌ها و مدل‌های مختلف توسط برندهای معتبر تولید شده‌اند؛ همچنین لوازم جانبی دیگری نیز همچون کاور و پایه شارژر مخصوص برخی هندزفری‌ها مثل ایرپاد اپل در بازار موجود هستند. این لوازم جهت استفاده‌ی معمولی از ایرپادها ضروری هستند.

  • ساعت هوشمند

ساعت هوشمند یکی از اکسسوری‌های جذاب و لاکچری موبایل است. این ساعت‌ها نسبت به ساعت معمولی امکانات بیشتری ارائه می‌دهند و در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. برندهای معتبر دنیا همچون اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و غیره ساعت هوشمند تولید می‌کنند. قیمت برخی از این ساعت‌ها همچون ساعت هوشمند اپل که به آن (apple watch) گفته می‌شود، بسیار بالاست.

برقراری تماس، ارسال و دریافت پیامک، پخش موسیقی، گام شمار، آلارم و GPS کاربردهای مهم ساعت هوشمند هستند؛ همچنین ساعت هوشمند وسیله‌ی مناسبی برای سنجش سلامت و تندرستی است که می‌توانید به کمک آن روزانه از وضعیت سلامتی بدن خود مطلع شوید.

ساعت‌های هوشمند معمولاً وابسته به گوشی موبایل هستند. این ساعت‌ها از طریق بلوتوث و وای فای به گوشی هوشمند متصل می‌شوند. ناگفته نماند که امروزه ساعت‌های هوشمند دیگری که بدون نیاز به گوشی راه‌اندازی می‌شوند نیز در بازار موجود هستند. جهت راه اندازی ساعت هوشمند بدون گوشی استفاده از سیم کارت ضروری است.

  • پاور بانک

برای اکثر ما پیش می‌آید که چند ساعتی از روز را به پریز برق دسترسی نداشته باشیم؛ همچنین نیاز و وابستگی ما به موبایل باعث می‌شود که همیشه نگران تمام شدن شارژ برق و خاموش شدن آن باشیم. امروزه پاوربانک‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید شده‌اند که یک منبع سیار برق برای شارژ کردن موبایل محسوب می‌شوند. ظرفیت پاور بانک‌های موجود در بازار متفاوت است؛ بنابراین شما می‌توانید بسته به نیاز و بودجه‌ی خود هرکدام از پاوربانک‌های 5 هزار، 10 هزار، 20 هزار یا 30 هزار میلی‌آمپر را تهیه کرده و دیگر نگران تمام شدن شارژ موبایل خود نباشید.

  • فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل متقاضیان فراوانی در اکثر سنین دارد. درواقع از یک نوجوان 14 ساله تا یک فرد میانسال ممکن است به این وسایل نیاز پیدا کنند. یکی از راه‌های آسان خرید لوازم جانبی موبایل خرید اینترنتی این محصولات است. فروشگاه گجت مال فعالیت خود را در زمینه‌ی خرید و فروش لوازم جانبی موبایل به‌صورت حضوری شروع کرد. این فروشگاه به‌تازگی تصمیم گرفته است جهت رفاه و راحتی مشتریان، محصولات خود را به‌صورت اینترنتی نیز به فروش برساند. انواع لوازم جانبی موبایل در طرح‌ها و مدل‌های مختلف با قیمت مقرون‌به‌صرفه در فروشگاه گجت مال موجود است. فروشگاه گجت مال با ۲۰ سال سابقه که در فروش حضوری داشته، الان برای راحتی بیشتر شما عزیزان در خرید اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده. شما می‌توانید از هر جای ایران عزیز سفارش خود را با مناسب‌ترین قیمت ثبت نموده تا در کمترین زمان ممکن برایتان ارسال شود و یا اگر در شیراز هستید می‌توانید حضوری به فروشگاه مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری