امروز:6 اردیبهشت 1403

گزارش ها حاکی از آن است که اسنپ چت قصد دارد حدود یک پنجم کارکنان خود را اخراج کند

اسنپ ​​در حال آماده شدن برای اخراج حدود 20 درصد از کارکنان خود است. به گزارش The Verge، این شرکت که بیش از 6400 کارمند دارد، از چهارشنبه شروع به رها کردن مردم خواهد کرد. اسنپ ​​از اظهار نظر برای Engadget خودداری کرد.

طبق گزارش‌ها، بخش سخت‌افزاری این شرکت که اخیراً توسعه پهپاد سلفی Pixy را متوقف کرده است، کاهش خواهد یافت. این گزارش حاکی از آن است که گروهی که بر روی ابزارهایی برای کمک به توسعه‌دهندگان در ساخت بازی‌ها و اپلیکیشن‌های کوچک در اسنپ چت کار می‌کردند، از سخت‌ترین آسیب‌دیدگان این کاهش خواهند بود. انتظار می‌رود اپلیکیشن نقشه‌برداری اجتماعی Zenly، که اسنپ در سال 2017 آن را خریداری کرد و به طور مستقل به کار خود ادامه داد، به شدت تحت تاثیر قرار گیرد. بر اساس این گزارش، تیم فروش تبلیغات نیز بازسازی خواهد شد.

سال سختی برای اسنپ بود، که از ژانویه شاهد کاهش 80 درصدی قیمت سهام خود در بحبوحه رکود اقتصادی گسترده‌تر بود که بسیاری از شرکت‌های برجسته فناوری را تحت تأثیر قرار داد. اسنپ ​​گفته است که به دنبال کاهش هزینه ها و در عین حال استخدام های جدید کمتر است. این شرکت نتایج سود ضعیفی را برای سه ماهه آوریل تا ژوئن منتشر کرد که منجر به کاهش 40 درصدی سهام آن شد.

یکی از نقاط درخشان اخیر برای اسنپ، سرویس اشتراک 4 دلاری Snapchat در ماه است که دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های جدید را ارائه می‌کند، مانند دیدن افرادی که یک داستان را دوباره تماشا کرده‌اند و یکی از دوستان را در بالای تاریخچه چت قرار می‌دهند. بیش از 1 میلیون نفر در همان ماه اول ثبت نام کردند.

اشتراک گذاری